וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תיקו למכבי נתניה אחרי 3 ניצחונות, הפועל ירושלים ניצחה את רמה"ש

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' סיימה ב-1:1 מול הפועל נצרת עילית, ליעד אלמליח כבש ראשון (34), ערן לוי השווה (48). 0:1 לקבוצה מהבירה (הייתם חלבי), 0:1 למכבי הרצליה על בני לוד (שימי אלמלם)

שחקן מכבי נתניה ערן לוי. יותם רונן
כבש פעם נוספת. ערן לוי/יותם רונן

המחזור החמישי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבמוקד ה-1:1 של מכבי נתניה מול הפועל נצרת עילית. הפועל ירושלים הפתיעה את הפועל ניר רמת השרון שספגה את הפסדה הראשון העונה ומכבי הרצליה גברה על בני לוד משער מאוחר.

seperator

הפועל נצרת עילית - מכבי נתניה 1:1

אחרי שסגרה את המינוס עם שלושה ניצחונות רצופים, האורחת נעצרה במשחק החוץ. ליעד אלמליח כבש את הראשון עבור הפועל נצרת עילית בדקה ה-34, אך ערן לוי השווה בדקה ה-48. מכבי נתניה עם שתי נקודות, הפועל נצרת עילית עם תיקו שלישי מאז פתיחת העונה.

הפועל ירושלים - הפועל ניר רמת השרון 0:1

אחרי שתי תוצאות תיקו ושני ניצחונות, האורחת רשמה את הפסדה הראשון לעונה זו, ופספסה הזדמנות לטפס למקום הראשון בטבלה. הקבוצה מהבירה מאידך, עם ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים. הייתם חלבי נגח את שער הניצחון בדקה ה-18.

מכבי הרצליה - בני לוד 0:1

המארחת, שלא ניצחה מאז המחזור השני, הצליחה לרשום ניצחון דחוק ודרמטי באצטדיון רמת גן על בני לוד, שחזרה לסורה אחרי ניצחון הבכורה במחזור הקודם. שימי אלמלם עשה את ההבדל בדקה ה-84 עם טיל לחיבורים מ-20 מטרים והפך לראשון העונה שמבקיע עבור מכבי הרצליה פרט לז'ורדן פושה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully