וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: טורינו גברה 1:3 על רומא, 0:0 בין פיורנטינה למילאן

טוטי כבש את שערו ה-250, אך זה לא הספיק לג'אלורוסי שספגו הפסד שני העונה. איליצ'יץ' בעט פנדל לקורה בתיקו בפירנצה. אינטר נעצרה עם 1:1 ביתי מול בולוניה, גביגול ערך בכורה

קשר רומא פרנצ'סקו טוטי. GettyImages
שער היסטורי שלא הספיק. טוטי/GettyImages

לאחר הניצחונות של המוליכות יובנטוס ונאפולי אמש (שבת), המחזור השישי באיטליה נמשך היום עם שישה משחקים נוספים. בראשון שבהם, רומא הופתעה בטורינו על ידי קבוצתו של סינישה מיכאלוביץ', שגברה עליה 1:3. הג'אלורוסי שקיוו להישאר צמודים למוליכות, נותרו כעת בפער ארבע נקודות מנאפולי שבמקום השני. פרנצ'סקו טוטי כבש בפנדל לזכות האורחים כאשר זה היה שערו ה-250 במדי הקבוצה. יריבת הפועל באר שבע, אינטר, נעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים וסיימה ב-1:1 עם בולוניה בבית. פיורנטינה ומילאן סיימו ב-0:0.

seperator

טורינו - רומא 1:3

לאחר ה-0:4 על קרוטונה בשבוע שעבר, הג'אלורוסי התפרקו בצפון איטליה מול הקבוצה הקטנה של העיר. מי שהוביל היום את קבוצתו של סינישה מיכאילוביץ' היה אקס הרומאים, יאגו פאלקה, שכבש צמד, אך מי שפתח את מכסת הכיבושים היה החלוץ האיטלקי, אנדראה בלוטי, שכבש שער חמישי העונה. שבע דקות בתוך המחצית השניה, פאלקה כבש את הראשון שלו במשחק בפנדל, והעלה את קבוצתו ליתרון של שני שערים. שלוש דקות מאוחר יותר, פרנצ'סקו טוטי, שיחגוג 40 בעוד יומיים, כבש גם הוא מהנקודה הלבנה, רשם את שערו ה-250 במדי רומא וצימק ל-1:2, שנתן מעט תקוה לקבוצתו. בדקה ה-65, הספרדי השלים צמד אישי לאחר בישול של בלוטי, ועם כדור שפגע בדרך בשחקן והטעה את השוער, סגר את הסיפור. 1:3 בסיום לטורינו שמשיגה נקודות חשובות בתחתית, רומא מאבדת הזדמנות להצמד ליובנטוס ונאפולי.

אינטר - בולוניה 1:1

לאחר שני ניצחונות רצופים, קבוצתו של פרנק דה בור נעצרה מול בולוניה. במשחקו הראשון של גבריאל ברבוסה במדי המילאנזים, הנראזורי לא הצליחו להשיג שלוש נקודות. אינטר שלטה במשחק, אך דווקא האורחים עלו ליתרון כבר לאחר 14 דקות, משער של מתאה דסטרו, כשהאחראי היה סימונה ורדי המצוין. האיטלקי קיבל כדור עומק על סף הרחבה, עבר בקלות שני שחקנים ומצא את דסטרו שכבש את שערו שלישי העונה. אינטר לחצה ובדקה ה-37 הגיע השוויון. אנטוניו קנדרבה הרים כדור טוב לרחבה ואיבן פרישיץ' הקרואטי, בעט מהאוויר כדור שטוח ומדויק שחדר פנימה. עד הסיום הנראזורי לא הצליחו להשיג את שער הניצחון, למרות לחץ גדול לקראת הסיום.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גביגול שחקן אינטר מול בולוניה. GettyImages
תיקו בבכורה. גביגול/GettyImages

פיורנטינה - מילאן 0:0

וינצ'נזו מונטלה חזר לפירנצה אחרי שפאולו סוזה החמיא לו ואמר כי "הוא הניח את היסודות לפיורנטינה הנוכחית", והשניים חילקו נקודות שבאופן שמנע ממילאן להתקדם למקום השלישי. המארחת קיבלה הזדמנות נפלאה להכריע בדקה ה-23 אחרי עבירה של דוידה קלאבריה, אבל יוסיפ איליצ'יץ' בעט את הפנדל לקורה. מנגד, קרלוס באקה היה קרוב לכבוש בדקה ה-83.

משחקים נוספים:

לאציו - אמפולי 0:2
ללאציו: בלדה קייטה (29), סנאד לוליץ' (90)

ססואולו - אודינזה 0:1
לססואולו: גרגואר דפרל (34)

גנואה - פסקארה 1:1
לגנואה: ג'יו סימאונה (47), לפסקארה: ריי מנאי (85)

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
קיבל עדכון על החמישייה של מכבי? פאולו סוזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully