וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה העניק רולקסים לאנשי יובנטוס: "האוויר בטורינו עשה לו טוב"

הקשר קפץ לביקור בטורינו לפני שער הבכורה במנצ'סטר יונייטד, וחילק שעונים לחבריו לשעבר מיובנטוס. אלגרי: "הוא נראה מרוצה מהבחירה". האמשיק: "נרגש, 100 שערים זה מיוחד עבור קשר"

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס (מימין) עם שחקני הקבוצה. רויטרס
כולם התחדשו בשעונים. שחקני יובנטוס/רויטרס

מסתבר שהביקור של פול פוגבה בטורינו ביום שישי, עשה טוב לכל המעורבים. השחקן הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד הגיע לחדר ההלבשה של יובנטוס כדי לאסוף את שארית חפציו, ועל הדרך חילק מתנות לחבריו לשעבר, לצוות המקצועי, לצוות הרפואי ולאנשי המנהלה. הקשר בן ה-23 לא הספיק לבקר במתחם בין החופשה שלו לאחר היורו למעבר למנצ'סטר יונייטד, ולפני שהבקיע את שער הבכורה לרשת לסטר, צ'יפר את אנשי האלופה האיטלקית בשעוני יוקרה.

מסימיליאנו אלגרי, שקיבל גם הוא שעון רולקס חדש, סיפר לאחר הניצחון 0:1 בפאלרמו: "ראיתי את פול, הוא היה מאוד מרוצה מהבחירה שעשה. בוא נגיד שהאוויר של טורינו עשה לו טוב, אולי בגלל זה הוא חזר! הוא שחקן אוניברסלי שיכול לאייש קישור של שני אנשים, יכול לשחק באגפים, מאחורי החלוץ או כחלוץ שני. הוא יכול לעשות הכול".

על המשחק אמר מאמן יובנטוס: "הסברתי לשחקנים שיש לנו שתי מטרות - לנצח בפאלרמו ולא לספוג. ברור שאנחנו צריכים להשתפר, עשינו לא מעט טעויות ברמה הטכנית עם מסירות לא מדויקות, אבל לקחנו את שלוש הנקודות אחרי רצף של משחקים קשים. לא היה קל לנצח פה".

עוד בנושא:

יובנטוס שמרה על הפסגה עם 0:1 דחוק בפאלרמו, שער 100 להאמשיק בנאפולי
פול פוגבה כבש את שער הבכורה ב-1:4 של מנצ'סטר יונייטד על לסטר סיטי

נאפולי, השנייה בטבלה, חגגה עם הקפטן מארק האמשיק את שערו ה-100 במדים התכולים, בניצחון הביתי 0:2 על קייבו. "אני מאושר מציון הדרך הזה, 100 זה מספר יפה עבור קשר", אמר הסלובקי. "אבל מה שהכי חשוב זה שהקבוצה משיגה תוצאות. יכול להיות שהיינו צריכים לכבוש יותר, אבל אחרי רצף כזה של משחקים העיקר שלקחנו נקודות. אני שמח גם עבור גביאדיני, אחרי שהיו הרבה שמועות לגביו והוא הצליח לענות על המגרש בצורה הטובה ביותר. יש לנו סגל חזק עם הרבה שחקנים גדולים וזה טוב לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully