וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: נתניה רוצה להתקדם, רמת השרון מקווה לשוב לפסגה

אחרי שסגרה את המינוס, היורדת מליגת העל תנסה להיחלץ מהמקום האחרון בעזרת ניצחון בנצרת עילית. קורצקי ושחקניו יחזרו לפסגה אם ינצחו בירושלים, מכבי הרצליה מול בני לוד (19:00, 5 לייב)

מחזור 5מחצית26/09/2016
הפועל נוף הגליל
    0
      מכבי נתניה
      עלי מוחמד שחקן מכבי נתניה. יותם רונן
      נתניה תמשיך במסע? עלי מוחמד/יותם רונן

      אחרי שסגרה את המינוס, מכבי נתניה מתחילה בטיפוס שלה במעלה הטבלה ותוכל להיחלץ לראשונה העונה מהמקום האחרון בליגה הלאומית, אם תנצח באצטדיון גרין את הפועל נצרת עילית. במקביל: הפועל ניר רמת השרון תתארח אצל הפועל ירושלים בטדי ותנסה לחזור לפסגה, ואילו מכבי הרצליה תפגוש את בני לוד.

      הפועל נצרת עילית - מכבי נתניה (19:00)

      שתי נועלות הטבלה, אבל איזה הבדל. מכבי נתניה צברה 10 נקודות בארבעת מחזורי הפתיחה והפכה את מינוס תשע הנקודות לפלוס נקודה. כעת היא רוצה להיחלץ מהמקום האחרון ולהתחיל להתקדם, כשמולה נצרת עילית שצברה שתי נקודות בלבד עד כה ומעולם לא ניצחה את נתניה (שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים). ליעד אלמליח המורחק ייעדר מסגל המארחת, בעוד נתניה ללא רועי דיין הפצוע.

      שחקן הפועל ניר רמת השרון גל מאיו לפני שחקן הפועל עכו אליאור סיידר. אדריאן הרבשטיין
      רמת השרון תנצח לראשונה בירושלים? גל מאיו, מימין/אדריאן הרבשטיין

      הפועל ירושלים - הפועל ניר רמת השרון (19:00)

      הניצחון של הפועל רמת גן הוריד את רמת השרון למקום השני, אבל הקבוצה של מנחם קורצקי תשוב לפסגה אם תחזור עם שלוש נקודות מטדי. ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו, כאשר רמת השרון לא ניצחה את הפועל ירושלים בחוץ ב-12 מפגשים קודמים.

      מכבי הרצליה - בני לוד (19:00, ספורט 5 לייב)

      אחרי המהפך שעשו יוסף אבו לאבן וחן ראובן בדרך לניצחון הבכורה של בני לוד במחזור הקודם מול עירוני נשר, הקבוצה של סלימאן אזברגה תנסה לסגור חשבון עם מכבי הרצליה, לה הפסידה שלוש פעמים בעונה שעברה עם שלוש שלישיות. המארחת, שתשחק הפעם באצטדיון רמת גן, ניצחה גם היא רק פעם אחת העונה, כשאת כל ארבעת שעריה כבש החלוץ ז'ורדן פושה.

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully