וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פפ גווארדיולה התייחס לשחקנים במנצ'סטר סיטי כמו לכלבים"

סוכנו של יאיא טורה ממשיך לתקוף את המנג'ר ואמר ל-BBC: "הוא חושב רק על עצמו, חושב שהוא אלוהים ושהוא יכול לעשות כל מה שבא לו. דברים מאוד מוזרים קרו במנצ'סטר סיטי"

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה עם מאמנו פפ גווארדיולה. GettyImages
לא שקט. גווארדיולה וטורה/GettyImages

המלחמה בין דימיטרי סלוק, סוכנו של הקשר מחוף השנהב יאיא טורה, למאמנו של טורה במנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, נמשכת בכל הכוח, בעיקר מכיוונו של הסוכן.

הכול החל בתחילת החודש, כאשר גווארדיולה, האיש ששיחרר לפני כמה שנים את טורה מברצלונה ושלח אותו לסיטי, השאיר את הקשר המזדקן, שלא נמצא בתכניות יותר מדי, מחוץ לסגל לליגת האלופות. "שלפפ יהיו ביצים להודות שהוא השפיל שחקן גדול", אמר אז סלוק הנרגז.

גווארדיולה לא נותר חייב ובמסיבת עיתונאים שערך לפני שלושה ימים הבהיר: "אם טורה והסוכן שלו לא יתנצלו בפני החברים לקבוצה, הוא לא ישחק יותר". סלוק שוב החליט לענות: "אתנצל בפני גווארדיולה, אם הוא יתנצל בפני פלגריני על מה שעשה לו. הוא ניצח כמה משחקים וחושב שהוא מלך".

כל זה לא הספיק לסלוק, שהיום (שישי), הגיע לפודקאסט הכדורגל העולמי של ה-BBC והמשיך לתקוף את המאמן הקטלאני: "פפ גווארדיולה חושב רק על עצמו, הוא חושב שהוא אלוהים. הוא זכה עם ברצלונה בהרבה תארים, אבל יאיא זכה באותה כמות תארים עם בארסה. פפ חושב שהוא זכה בכל דבר ויכול לעשות כל מה שבא לו. לטעמי, דברים מאוד מוזרים קרו במנצ'סטר סיטי, כי יאיא שיחק שם הרבה שנים וגם ג'ו הארט וקומפני ופתאום מגיע מאמן חדש ואומר 'אוקיי, השחקנים האלה - החוצה', הוא התייחס אליהם כמו לכלבים".

כעת, נצטרך להמתין ולראות מה תהיה התגובה הנוספת של גווארדיולה, אם תהיה או שמא, הוא פשוט ימשיך להתעלם לחלוטין מטורה.

עוד בנושא:

סלוק תקף: "פפ ניצח כמה משחקים וחושב שהוא מלך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully