וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של יאיא טורה עונה לפפ: "ניצח כמה משחקים וחושב שהוא מלך"

דימירי סלוק הגיב לדבריו של מאמן סיטי ("אם טורה לא יתנצל בפני חבריו ובפני המועדון, לא ישחק פה יותר") ותקף: "קודם שהוא יתנצל בפני פלגריני על מה שהוא עשה לו, אני יכול להגיד מה שאני רוצה"

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה עם מאמנו פפ גווארדיולה. GettyImages
אווירה של סוף. טורה ופפ/GettyImages

בגיל 33, הודיע היום (שלישי) יאיא טורה על פרישה מנבחרת חוף השנהב. "לכתוב את ההודעה הזו זה כנראה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיי", כתב הקשר שרשם 113 הופעות בנבחרת באתרו הרשמי. "אחרי 14 שנה ברמה הגבוהה ביותר, אני משוכנע שהגיעה העת. זכיתי בתארים בכמה מועדונים, שיחקתי בהרבה ליגות והנפתי את ליגת האלופות, אבל עם הפילים זה היה מיוחד יותר".

טורה ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ב-2004 וב-2014 קיבל את סרט הקפטן מדידייה דרוגבה. אשתקד הוליך את חוף השנהב לזכיה ראשונה באליפות אפריקה מאז 1992.

כעת, עושה רושם שגם במנצ'סטר סיטי הקשר הוותיק לא ישחק עוד. סוכנו דימיטרי סלוק אמר כי טורה "הושפל" מההחלטה של פפ גווארדיולה לא לכלול אותו בסגל הרחב לליגת האלופות, ושלמאמן ברצלונה לשעבר "צריכות להיות הביצים כדי להתנצל בפני יאיא".

גווארדיולה, מתברר, ממש לא אהב את הדברים. במסיבת עיתונאים שקיים היום הבהיר באופן חד-משמעי: "טורה חייב להתנצל בפני החברים שלו לקבוצה והמועדון. אם זה לא יקרה, הוא לא ישחק יותר. אם היתה לו בעיה הוא היה צריך לדבר עם אנשים במועדון, לא היה לו אומץ לדבר איתי". עד כה שותף הקשר במשחק אחד בלבד.

דימיטרי סלוק, סוכנו של טורה לא נשאר חייב לאיומים האלו של גווארדיולה ותקף את מאמן מנצ'סטר סיטי: "אני אתנצל בפני גווארדיולה אם הוא יתנצל בפני פלגריני על מה שהוא עשה לו. אני חי באירופה כך שאני יכול להגיד מה שאני רוצה וגווארדיולה לא יכול לעצור אותי. גווארדיולה ניצח כמה משחקים וחושב שהוא מלך".


עוד בנושא:

הלחץ ביונייטד נמשך: מוריניו חוטף אש, רוני יסופסל, איסקו יגיע?
מנצ'סטר סיטי: המספרים מאחורי פתיחת העונה המסחררת של התכולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully