וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש כשל בבדיקות הרפואיות ולא יורשה להשתתף במחנה האימון

הפורוורד של מיאמי היט, שקיווה לעשות קאמבק לליגה, סובל מסיבוך בריאותי, שנוצר כתוצאה מאחד מקרישי הדם שהיו לו. הוא זקוק לטיפול תרופתי וככל הנראה לא ישוב לשחק כדורסל

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: בארקלי ושאקיל דנים בסוגיית כריס בוש

חדשות עצובות מאוד מגיעות הערב (שישי) מכיוון ה-NBA: כריס בוש, הפורוורד של מיאמי היט, ממשיך לסבול מקריש דם שמצריך טיפול תרופתי, מה שאומר שניסיון הקאמבק שלו לליגה לא יכול להתקדם כרגע, כך דיווח בארי ג'קסון ב"מיאמי הראלד".

טים ריינולדס מ"AP" הוסיף כי בוש נשכל במבדקים הרפואיים שנדרש לעבור ולכן, הרופאים לא הירשו לו להשתתף במחנה האימונים של ההיט לקראת העונה הקרובה, מחנה שאמור להיפתח בשבוע הבא.

עוד בנושא:

אסף רביץ על המקרה המוזר של כריס בוש

שחקן מיאמי היט כריס בוש. GettyImages
עצוב מאוד. בוש/GettyImages

על פי הדיווחים, הסיבוך החדש במצבו הבריאותי של בוש הוא תוצאה של אחד משני אירועי קריש הדם מהם סבל השחקן עד היום (אחד עבר מהרגל לריאה והשני היה באזור השוק), אירועים אשר בגינם הוא לא שיחק בחצי השני של העונה, גם לפני שנתיים וגם בעונה החולפת. הסיבוך במצבו של בוש לא נחשב כסכנת חיים, אולם הוא דורש טיפול מתמיד, כאשר השתתפות במשחק מקצועני, פעיל ורציף במהלך הטיפול איננה ריאלית. בוש שיחק רק 44 משחקים בעונת 2014/15 ו-53 בעונה שעברה.

ממיאמי נמסר בהודעה רשמית: "מיאמי וכריס בוש עובדים יחד חודשים ארוכים, תחת ייעוץ של רופאי הקבוצה ורופאים נוספים ובשיתוף פעולה מלא, מתוך מטרה להחזיר את כריס למגרש בהקדם האפשרי. אנו מצטערים על כך שכריס עדיין לא רשאי לשוב לפעילויות כדורסל ואין כרגע לוח זמנים לחזרתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully