וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל עפולה גברה 1:3 על הפועל פתח תקוה

דיין (24), ארשיד (45) ושאווט (72) כבשו לאורחים, צרויה רק איזן זמנית בפנדל (31). הפועל עכו - ראשון לציון 0:2, שעריים - קטמון 2:0, הפועל רמת גן - אחי נצרת 0:3, נשר - תל אביב/רמלה 1:1

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
הפתעה בפתח תקוה. לחמן/ברני ארדוב

המחזור החמישי בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים, כאשר במוקד הפועל עפולה הפתיעה את הפועל פתח תקוה וגברה עליה 1:3. במשחקים נוספים, הפועל עכו ניצחה 0:2 את הפועל ראשון לציון, הפועל קטמון התאוששה על חשבונה של מכבי שעריים וגברה עליה 0:2, והפועל רמת גן הביסה את מכבי אחי נצרת 0:3 בבית. עירוני נשר ובית"ר תל אביב/רמלה נפרדו ב-1:1 דרמטי.

הפועל פתח תקוה - הפועל עפולה 3:1

לאחר 24 דקות ללא הרבה מצבים, מור שקד טעה בהגנת פתח תקוה לאחר כדור קרן, וגיא דיין היה חד, הצליח לחטוף ולבעוט פנימה את הראשון על עפולה. שבע דקות מאוחר יותר, שוער עפולה, אוהד דויד, הכשיל את גל צרויה ברחבה והשופט שרק לפנדל. צרויה עצמו ניגש לכדור וקבע את השוויון. לפני השריקה למחצית, כרם ארשיד השתחרר טוב בתוך הרחבה והחזיר את היתרון לקבוצתו של לחמן. בדקה ה-72 יובל שאווט נגח פנימה את השלישי לאחר הגבהה מצד ימין וסגר את הסיפור. המלאבסים עדיין ללא ניצחון העונה.

הפועל עכו - הפועל ראשון לציון 0:2

ניצחון שני רצוף לעכו, לאחר ה-1:4 על קטמון בשבוע שעבר. בדקה ה-77, קפטן האורחים, גיא גרוס, קיבל כרטיס אדום לאחר שנגע בידו ומנע מחלוץ עכו מצב של אחד על אחד מול השוער. היתרון המספרי עשה את שלו וחמש דקות לסיום, סאקר שקר התרומם בצורה נהדרת ונגח פנימה את שער היתרון של המארחת. בתוספת הזמן מיכאלוביץ' יצא למתפרצת וניצל את הדלילות בהגנה. החלוץ רץ לבדו לאורך חצי מגרש ומול השוער הפציץ פנימה את השני של עכו. הפסד ראשון העונה לראשון לציון.

עוז צבאג שחקן הפועל קטמון. אדריאן הרבשטיין
ניצחון חשוב לאחר שבוע קשה. עוז צבאג/אדריאן הרבשטיין

מכבי שעריים - הפועל קטמון 2:0

ניצחון חשוב לקטמון לאחר ההפסד בשבוע שעבר להפועל עכו. בדקה ה-20 האורחת עלתה ליתרון ראשון. עומרי שקל קיבל כדור טוב לאחר התקפה מתפרצת, ולא התבלבל מול השוער כדי לקבוע את ה-0:1. מן העבר השני, עודד גביש החמיץ פנדל לשעריים ממש לפני השריקה למחצית. השער השני הגיע בדקה ה-70, עם מבצע נהדר של איציק כהן שקיבל את הכדור כשהיה בספק נבדל. החלוץ יצא למתפרצת, דהר באגף ימין ומתוך הרחבה כבש את השער השני של קבוצתו במשחק שמנצחת בסיום. העולה החדשה עדיין שקועה בתחתית.

הפועל רמת גן - אחי נצרת 0:3

לאחר שני הפסדים רצופים, הפועל רמת גן חוזרת לכושר הטוב בו התחילה את העונה. השער הראשון הגיע ממש לפני השריקה למחצית, כשמייקל סיטון הכניס כדור מצוין למוטי ברשצקי, שגלגל פנימה את הראשון של המקומיים. בדקה ה-71 שוב זה היה ברשצקי, שעם דריבל נהדר חדר לרחבה וכבש את השני שלו במשחק. בדקה ה-81 ניר שרון קיבל כדור עומק מצוין ומול השוער לא התקשה וכבש את השלישי.

עירוני נשר - בית"ר תל אביב רמלה 1:1

נשר שפתחה טוב את העונה, נעצרה בשבוע שעבר כשהפסידה לבני לוד. הערב היא נעזרה בהרבה מזל כדי לא להפסיד שבוע שני ברצף. בדקה העשירית הגיע השער הראשון של האורחים, כאשר דן גלזר הצליח לנצל איבוד כדור של הגנת נשר, התקדם ומחוץ לרחבה בעט כדור שטוח ומדויק לפינה השמאלית. המארחת חזרה לחיים עשר דקות לסיום, משער של דליבור פנדזה לאחר עירבוביה ברחבה. שחקני תל אביב/רמלה לא הצליחו להרחיק והחלוץ היה במקום כדי לדחוק פנימה את השוויון. 1:1 בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully