וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן מתוסכל: "אי אפשר לנצח ברגעי הסיום בכל משחק"

מאמן ריאל מדריד לא אהב את המחצית הראשונה ב-1:1 עם ויאריאל: "נחשוב על שינויים, בעיקר בתחילת משחקים. לא נדבר יותר על השיא". מרסלו נפצע, צפו באוהד מנסה לעלות לאוטובוס השחקנים

one

ריאל מדריד לא הצליחה לשבור אמש (רביעי) את שיא ניצחונות הליגה הרצופים של ברצלונה מעונת 2010/2011, כשסיימה ב-1:1 ביתי עם ויאריאל. בכך, נקטע לו רצף 16 הניצחונות של זינדין זידאן, שאמר בסיום: "טעויות יכולות לקרות בכדורגל. היינו קצת כבויים במחצית הראשונה ואז מצוינים במחצית השנייה, אבל אי אפשר תמיד לנצח ברגעי הסיום. אני לא יכול להעניש את השחקנים שלי, אני מרוצה ממה שהם עושים ולא נדבר יותר על השיא".

המאמן הצרפתי הוסיף: "צריך לחשוב על המשחק הבא ועל שינויים של כמה דברים, בעיקר בתחילת משחקים. היתה חסרה לנו אינטנסיביות, אבל כנראה שאי אפשר לשחק טוב מההתחלה ועד הסיום. אני מעדיף להתרכז במחצית השנייה שלנו".

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד ו-ויאריאל נפרדו ב-1:1 בסנטיאגו ברנבאו
לואיס אנריקה: "אם אנחנו מפסידים את מסי, גם הכדורגל מפסיד"
אין להם על מי להישען: ההתמודדות של ברצלונה עם הפציעות בסגל

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
רוצה יותר יציבות לאורך משחקים. זידאן/AP

לפי לוקאס ואסקס, הבלאנקוס היו צריכים לקבל פנדל כשקארים בנזמה הוכשל ברחבה: "ראיתי מקרוב, זה היה פנדל, הכדור היה אצל קארים ובעטו בו. אנחנו יותר כועסים על כך שלא השגנו את שלוש הנקודות מאשר שלא השגנו את השיא. השיא הוא נחמד, אבל לא נזכה איתו באליפות. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, לא על מה שקורה עם ברצלונה ואתלטיקו מדריד".

במהלך המחצית הראשונה נפצע מרסלו, ולזידאן יש לא מעט צרות, שגם כן פאביו קואנטראו עדיין לא כשיר. ייתכן ובהיעדרם של השניים, יוסט דנילו לעמדת המגן השמאלי. מי שהחליף את מארסלו אמש היה דני קרבחאל, שאמר בסיום: "היינו אדישים במחצית הראשונה וספגנו. במחצית השנייה נתנו הכל אבל זה לא הספיק".

עוד לפני המשחק ניסה אוהד ריאל מדריד לעלות לאוטובוס השחקנים, אך נעצר על ידי כוחות האבטחה:

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully