וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אם אנחנו מפסידים את מסי, גם הכדורגל מפסיד"

מאמן ברצלונה ביכה את הפציעה של כוכבו, שייעדר שלושה שבועות: "נמשיך להיות חזקים. קשה לשחק כש-11 שחקני אתלטיקו ברחבה". סוארס פגע בפליפה לואיס ותקף אותו: "זה משחק של גברים"

one

ברצלונה לא הצליחה לנצל את איבוד הנקודות של ריאל מדריד אמש (רביעי), כשסיימה ב-1:1 עם אתלטיקו מדריד, רשמה איבוד נקודות ראשון העונה בליגה ואם זה לא מספיק, איבדה גם את כוכבה הגדול ליאונל מסי שסובל ממתיחה במפשעה וייעדר שלושה שבועות. עדיין לא ברור האם הפרעוש יתאושש בזמן לקרב הגדול עם פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי בליגת האלופות ב-19 באוקטובר, אך לבטח יחמיץ את משחק האלופות מול בורוסיה מנשנגלדבאך, משחקי הליגה מול חיחון וסלטה ויגו, ומשחקי מוקדמות המונדיאל מול פרו ופרגוואי.

"להפסיד את מסי אומר שגם הכדורגל מפסיד", אמר המאמן לואיס אנריקה, "עם מסי אנחנו חזקים יותר, אבל נמשיך להיות חזקים. עם לוח המשחקים שלנו יהיה קשה לדאוג לו, גם בשנה שעברה היינו במצב דומה אבל הקבוצה המשיכה לשחק ברמה גבוהה. נמשיך לשחק עם ביטחון". על המשחק עצמו אמר מאמן האלופה: "כשאתה משחק מול 11 שחקנים ברחבה, שמתאומים ככה, קשה לשבור אותם. זו לא התוצאה שרצינו, אבל נמשיך הלאה".

עוד בנושא:

ספרד: ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1, ליאונל מסי נפצע
ספרד: ריאל מדריד ו-ויאריאל נפרדו ב-1:1 בסנטיאגו ברנבאו

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
יחזור לקרב מול סיטי? מסי/GettyImages

אנדרס אינייסטה הוסיף: "כואב שלא יכולנו להשיג שלוש נקודות, אבל שיחקנו משחק מצוין. הגיע לנו לנצח, אבל נסתפק בנקודה. במשחקים מול אתלטיקו תמיד צריך לשים לב, לכל אורך 90 הדקות, לכל פרט קטן. לא עשינו את זה כל המשחק".

בסיום המשחק העלה פליפס לואיס תמונה לחשבון האינסטגרם שלו, ובה תיעד את רגלו אחרי המפגש עם לואיס סוארס בצירוף הכיתוב: "מזל שהוא לא נגע בי!" החלוץ האורגוואי לא נותר חייב ואמר: "זה כדורגל, זה משחק של גברים ומה שקורה על כר הדשא נשאר על כר הדשא. אתה לא יכול לעשות קרקס כל פעם שמשהו קורה. אני חוזר - זה כדורגל, משחק לגברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

על המשחק עצמו והיעדרותו של מסי בשלושת השבועות הקרובים אמר סוארס: "ידענו שאתלטיקו יריבה חזקה, אחת הקבוצות ההגנתיות הטובות ביותר. יש לנו רגשות מעורבים. הפציעה של מסי כואב. נאחל לו החלמה מהירה ונצטרך למלא על החסר".

מאמן הקולצ'ונרוס דייגו סימאונה סיכם: "המפתח היה במחצית השנייה, אז התחלנו לשחק כמו עצמנו. לא עשינו את זה במחצית הראשונה אבל בשנייה חזרנו לעצמנו, לחצנו, שיחקנו יותר התקפי ואינטנסיבי. העונה רק החלה, עברו רק חמישה משחקים ויש עוד דרך ארוכה".

גאבי הוסיף: "אנחנו תמיד משחקים כדי לנצח, אבל גם נקודה היא טובה. אנחנו מרוצים. הגנתית היינו טובים, ובמחצית השנייה השתפרנו. תמיד קשה לחזור מפיגור, אבל בכל אופן התגוננו היטב ונחזור הביתה עם נקודה".

אנחל קוראה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
מסופקים. אתלטיקו מדריד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully