וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וגאס פרסמה את ליין הניצחונות: הווריירס יצנחו, הסיקסרס ישתפרו?

האנדר/אובר לכל קבוצות ה-NBA לקראת עונת 2016/17 נחשפו על ידי סכנויות ההימורים: הליין של גולדן סטייט עומד על 66.5 ניצחונות, פחות ממה שהשיגו אשתקד. קליבלנד וסן אנטוניו נמצאות מאחור

נועם מושקוביץ

עונת ה-NBA מתקרבת והלילה (בין שלישי לרביעי), לאס וגאס פרסמה את יחסי האנדר/אובר שלה לכמות הניצחונות לכל קבוצה.

סגנית האלופה גולדן סטייט, ששברה בעונה שעברה את שיא הניצחונות לעונה סדירה לאחר שסיימה במאזן מדהים של 9:73, צירפה בקיץ את קווין דוראנט במהלך ענק ולמרות זאת, בווגאס מאמינים שכמות הניצחונות שלה תרד והליין שלה הוצב על 66.5 ניצחונות לעונה הקרובה. מאחורי הווריירס ניצבות סן אנטוניו והאלופה קליבלנד, עם 55.5 ניצחונות העונה בליין שלהן. הבאות בתור: הקליפרס (52.5), בוסטון (51.5), טורונטו (49.5) ויוטה (47.5), שמסתמנת כ"סליפר" העונה.

עוד בנושא:

100 מיליון דולר לארבע עונות: הארכת החוזה של יאניס אנטטוקומפו

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. רויטרס
כמה ניצחונות הוא ישיג בווריירס? דוראנט/רויטרס

מנגד, פילדלפיה, שסיימה את העונה הקודמת עם נתון מרשים של עשרה ניצחונות שלמים לעומת 72 הפסדים, זוכה להרבה יותר קרדיט הפעם והליין שלה עומד על 27.5 ניצחונות. הסיקסרס צירפו בפגרה את הרוקי בן סימונס, ג'ואל אמביד ודאריו סאריץ' ובווגאס מאמינים שהם ישתפרו ויצאו מקרקעית הליגה. פיניקס (26.5 ניצחונות), הלייקרס (24.5) וברוקלין (20.5), נמצאות מתחת לפילי בליין שלהן.

אגב, ב-ESPN דווח כי יותר מאשר כל קבוצה אחרת, ניו יורק ניקס, דווקא היא, זכתה להכי הרבה הימורים עד כה בווגאס בתור האלופה הבאה. היחס על הניקס עומד על 1 ל-8, זאת לעומת 10 ל-1 על קליבלנד ו-40 ל-1 על הפייבוריטית הברורה, גולדן סטייט. היחס הכי נמוך הולך ללייקרס, 1 ל-500 בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully