וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מיליון דולר לארבע עונות: הארכת החוזה של יאניס אנטטוקומפו

מילווקי הבטיחה את הישארותו של אחד השחקנים המיוחדים בליגה, שהעמיד אשתקד ממוצעים של 16.9 נק', 7.7 ריב', 4.3 אס', 1.2 חט' ו-1.4 חס' למשחק. ג'יי אר סמית' לא יגיע למחנה של קליבלנד

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ג'יי אר סמית' מדבר לאחר האליפות

מילווקי הודיעה הערב (שני) כי הכוכב הגדול שלה, יאניס אנטטוקומפו, חתם על הארכת חוזה לארבע שנים נוספות תמורת 100 מיליון דולר. מדובר ב-6 מיליון דולר פחות מחוזה המקסימום עליו רשאי היה לחתום הכישרון היווני, שנחשב לאחד השחקנים המיוחדים בליגה. בחוזה אין אופציות יציאה, והוא אמור לאפשר לבאקס להאריך גם את חוזהו של ג'בארי פארקר בקיץ הבא.

אנטטוקומפו (21, 2.11 מ'), שנבחר על ידי הבאקס במקום ה-15 של דראפט 2013, חווה אשתקד את עונתו הטובה בקריירה והעמיד ממוצעים של 16.9 נקודות (50 אחוז מהשדה), 7.7 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים, 1.2 חטיפות ו-1.4 חסימות למשחק.

שחקן מילווקי יאניס אנטטוקומנפו. AP
לא הולך לשום מקום. אנטטוקומפו/AP

האם ג'יי אר סמית' יעזוב את קליבלנד בעונה הקרובה? הגארד שהיה בורג משמעותי באליפות של הקאבלירס בעונה החולפת, עדיין לא הגיע לסיכום על חוזה חדש בקבוצה, וכעת הוא החליט לוותר על מחנה האימון הראשון של העונה. יש לציין שמדובר במספר ימי גיבוש בהם השחקנים ישלבו גם אימוני כושר, לפני מחנה קדם העונה המלא שייערך במהלך השבוע הבא.

סמית' בן ה-31 הצטרף לקאבס בתחילת עונת 2014/15, והיה שותף לשתי העונות האחרונות בהן הקבוצה העפילה לגמר ה-NBA פעמיים ברציפות. במהלך תחילת העונה החולפת השחקן סיכם על חוזה חדש לעונה בה הרוויח חמישה מיליון דולר בלבד, עם אופציה לעונה נוספת. בסיום העונה הוא בחר להשתחרר מהחוזה, ומאז מתנהלות שיחות בין סוכנו של השחקן והנהלת המועדון לגבי ההארכה.

על פי הדיווחים, השחקן עצמו מעוניין להשאר בקבוצה שגם רוצה אותו, אך החוזה ששאר הגארדים בליגה קיבלו במהלך הקיץ גרם להעלאת הדרישות של השחקן, שמעוניין גם בחוזה רב שנתי. לשם השוואה, קנת בייזמור חתם על חוזה לארבע שנים באטלנטה תמורת 70 מיליון דולר, ג'מאל קרופורד האריך את חוזהו בקליפרס בשלוש שנים תמורת 42 מיליון דולר ואריק גורדון חתם ביוסטון לארבע שנים תמורת 53 מיליון דולר.

עוד בנושא:

בפעם הרביעית ברציפות: לברון ג'יימס בראש הדירוג של ספורטס אילוסטרייטד
סיום עגום: דריוס מיילס הכריז על פשיטת רגל

לברון ג'יימס, ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. Vaughn Ridley, GettyImages
ייפרדו? סמית' ולברון/GettyImages, Vaughn Ridley

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully