וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רביעייה ליובנטוס שחזרה לפסגה על חשבון נאפולי שמעדה

הגברת הזקנה התאוששה מההפסד בסן סירו עם 0:4 על קליארי, שער בכורה לדני אלבס. רק 0:0 לנאפולי מול גנואה, צמד לאיקרדי בניצחון אינטר, רביעייה גם לרומא. בשלישי: 0:2 למילאן על לאציו

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
בסוף זה נכנס לו. גונסאלו היגואין/רויטרס

המחזור החמישי באיטליה סיפק הערב (רביעי) שינוי בפסגה, כאשר נאפולי מעדה עם 0:0 במראסי של גנואה וראתה את האלופה יובנטוס חולפת על פניה ועולה למקום הראשון עם 0:4 על קליארי. גם רומא השלישית חגגה עם רביעייה, מאורו איקרדי כבש צמד והעלה את אינטר למקום החמישי. מילאן פתחה את המחזור עם 0:2 על לאציו ביום שלישי.

יובנטוס - קליארי 0:4

האלופה התאוששה מההפסד בסן סירו עם שלישייה לרשתו של שוערה לשעבר, מרקו סטורארי, וחזרה למקום הראשון. השוער שיחגוג בקרוב יום הולדת 40, הצליח להדוף בדקה ה-14 טיל מהאוויר של גונסאלו היגואין, אבל הבלם דניאלה רוגאני דחק מקרוב את שערו הראשון במדי יובנטוס, בהופעה הראשונה העונה בהרכב. היגואין הבקיע בעצמו מריבאונד בדקה ה-34 ובחלוף חמש דקות דני אלבס בעט מרחוק וחגג את הראשון שלו. האלופה קבעה שיא מועדון (מאז 2004/05) עם 10 איומים על המסגרת במחצית הראשונה. לוקה צ'פיטלי חתם את תוצאת המשחק עם שער עצמי בדקה ה-83.

דניאלה רוגאני שחקן יובנטוס (אמצע) חוגג עם גונסאלו היגואין. רויטרס
ברכות מהחברים לרגל שער הבכורה. דניאלה רוגאני/רויטרס

גנואה - נאפולי 0:0

האורחת עשתה היסטוריה קטנה כשזו הפעם הראשונה שנותרה רק קבוצה אחת בלתי מנוצחת בסרייה A אחרי חמישה מחזורים, אבל זה קרה עם נקודה בלבד והיא איבדה את הפסגה. דייגו מיליטו צפה מהיציע באקסית גנואה נעצרת אצל פפה ריינה, כשנאפולי בעיקר זעמה על השופט שלא העניק לה פנדל.

מארק האמשיק שחקן נאפולי (מימין) מול תומאס רינקון שחקן גנואה. GettyImages
מה מארק האמשיק חיפש שם?/GettyImages

רומא - קרוטונה 0:4

הג'אלורוסי הותירו את העולה הקטנטנה עם נקודה בלבד, כשאדין דז'קו הכפיל את סך שעריו העונה עם צמד ופרנצ'סקו טוטי בישל לו אחד. סטפן אל שעראווי נעזר בהסטה של מגן אורח כדי לכבוש בדקה ה-26 ובישל למוחמד סלאח בדקה ה-37, כשדז'קו הקפיץ בדקה ה-48 אחרי מסירה של טוטי והבקיע את הרביעו שלו העונה בדקה ה-57 אחרי כדור רוחב של סלאח. וויצ'ך שצ'סני עצר פנדל של רפאלה פלאדינו בדקה ה-60.

שחקני רומא חוגגים, סטפן אל שעראווי, פרנצ'סקו טוטי. GettyImages
טיול באולימפיקו. שחקני רומא חוגגים/GettyImages

אמפולי - אינטר 2:0

מאורו איקרדי לא עוצר. מלך שערי הליגה העלה את מאזנו לשישה כיבושים עם צמד נוסף והקפיץ את אינטר למקום החמישי, מרחק שתי נקודות בלבד מיובנטוס, עליה גברו הנראזורי ביום ראשון. אמפולי לא ניצחה את אינטר מאז אפריל 2006, והפעם ספגה מהקפטן הארגנטינאי בנגיחה בדקה ה-10 וז'ואאו מריו בישל לו את השני בדקה ה-17.

מאורו איקרדי שחקן אינטר. GettyImages
מלך שערי הליגה. מאורו איקרדי/GettyImages

מילאן - לאציו 0:2

ב-2 לפברואר האחרון ניצחו הרוסונרי את פאלרמו, וזה הגיע שלושה ימים לאחר ניצחון בדרבי על אינטר. זו הייתה הפעם האחרונה שהם חיברו שני ניצחונות ליגה רצופים, והנה סוף סוף זה קרה שוב. קרלוס באקה כבש בדקה ה-37 לאחר שקיבל כדור עומק מיוראי קוצקה והכניע את תומאס סטראקושה, אמבאיי ניאנג הכפיל בפנדל (64). הקולומביאני כבר עם חמישה שערים העונה והוא כבש בכל שלושת הניצחונות של מילאן (שלושער במחזור הפתיחה, שער הניצחון על סמפדוריה).

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
מתחברים. המילאנזים חוגגים/רויטרס

משחקים נוספים:

בולוניה - סמפדוריה 0:2
לבולוניה: סימונה ורדי (45), מתיאה דסטרו (50), פדריקו די פרנצ'סקו (כרטיס אדום, 90), לסמפדוריה: אדגר בארטו (כרטיס אדום, 69)

אודינזה - פיורנטינה 2:2
לאודינזה: דובאן ספאטה (26), דנילו (45). לפיורנטינה: חומה בבקאר (30), פדריקו ברנרדסקי (52 בפנדל)

קייבו - ססואולו 1:2
לקייבו: ניקולה ריגוני (21), לוקאס קסטרו (40). לססואולו: גרגואר דפרל (28)

אטאלנטה - פאלרמו 1:0
לפאלרמו: איליה נסטורובסקי (88)

פסקארה - טורינו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully