וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי העתיד של המועדון, לא קיבלנו עליו הצעה והוא לא ביקש לעזוב"

סגן יו"ר גוואנגז'ו R&F הבהיר: "אין בכוונתנו למכור אותו, הוא אהוב מאוד". בתקשורת הסינית טוענים: רק ניצחון על גוואנגז'ו אברגראנדה (ד', 14:35, ספורט5) וזכיה בגביע ישאירו את זהבי

אתר רשמי

ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F ינסו לעלות מחר (רביעי, 14:35, ספורט5) לגמר הגביע בסין כשיפגשו לדרבי נוסף את גוואנגז'ו אברגראנד, הקבוצה הטובה בליגה. במשחק הראשון נפרדו הקבוצות ב-2:2, אז כיכב הישראלי עם שער ובישול.

על פי התקשורת הסינית, ההתמודדות מחר עשויה להשפיע מאוד על עתידו של זהבי במועדון. הסיכוי שהכוכב הישראלי יישאר בגוואנגז'ו R&F אם לא תשחק בליגת האלופות של אסיה נמוך, כך על פי דיווחים, והקבוצה כבר איבדה סיכוי להגיע לשם דרך הליגה. הסיכוי היחיד שלה הוא דרך זכיה בגביע. "אם ברצונם לשמור על זהבי, הם יהיו חייבים לזכות בגביע", נכתב באחד האתרים, "ייתכן וזה מה שיקבע את עתידו בעונה הבאה. זו תהיה מלחמה".

בהנהלת גוואנגז'ו אמרו שהם יילחמו כדי להשאיר את זהבי במועדון. אחד אמר: "הוא מאוד אוהב את החיים בגוואנגז'ו, הוא מוכן לקנות רכב ובית והסיכויים שיעזוב קלושים כמעט אפסיים".

הואנג שנגאווה, סגן היו"ר, הוסיף: "הוא אהוב פה מאוד, הוא העתיד של גוואנגז'ו R&F ולא קיבלנו עליו אף הצעה, אף הצעה רשמית לא הגיעה והוא לא דרש לעזוב. הוא חתם אצלנו לשלוש שנים ואין בכוונתנו למכור אותו".

במועדון ניסו לדרבן את השחקנים והבטיחו לחלק להם בונוסים בסך 6 מיליון יואן (כ-900 אלף דולר) אם יעלו לגמר, ו-20 מיליון יואן (כ-3 מיליון דולר) אם יניפו את הגביע.

עוד בנושא:

בלעדי לוואלה! ספורט: ערן זהבי חושף את הכל בטור השבועי
סין: בישול לערן זהבי בהפסד גוואנגז'ו
סגן יו"ר גוואנגז'ו הצהיר: "ערן זהבי לא למכירה, אף קבוצה לא פנתה אלינו כדי לרכוש אותו"
המטרה: תואר. אחר כך כבר נראה: הטור השבועי של ערן זהבי

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
לא הולך לשום מקום? זהבי/אתר רשמי, גוואנגז'ו R&F
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully