וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן יו"ר גוואנגז'ו R&F הצהיר: "ערן זהבי לא למכירה, אף קבוצה לא פנתה אלינו כדי לרכוש אותו"

בקבוצתו של הישראלי מנסים להפריך את השמועות הרבות על עסקת ענק שנרקמת עם אחת הקבוצות של שנגחאי: "לדיבורים האלה אין שום משמעות". בשישי: גוואנגז'ו R&F מול צ'נגצ'ונג יטאי (14:35, ספורט 1)

צילום מסך

שאלת עתידו של ערן זהבי ממשיכה להעסיק את התקשורת הסינית, שדיווחה במהלך השבוע בהרחבה על הדיווחים שמנבאים לכוכב גוואנגז'ו R&F מעבר לקבוצה אחרת בתום העונה. ההערכות דיברו על סכומים דמיוניים שישולמו עבור הקשר הישראלי, שכבש לא פחות מ-11 שערים ב-11 משחקיו הראשונים בסין מאז שנרכש ממכבי תל אביב תמורת 8 מיליון יורו לפני שלושה חודשים, אך הבוקר (חמישי) ניסו בקבוצתו לגנוז את השמועות.

הואנג שנגאווה, סגן יו"ר גוואנגז'ו R&F, אמר בראיון לתקשורת המקומית: "שמעתי שמועה על כך שפנו אלינו משנגחאי, וזה ממש לא נכון. אף קבוצה ואף סוכן לא פנה אלינו לגבי מכירת זהבי". בהמשך הדגיש שנגאווה: "אולי באתרי האינטרנט כותבים שנמכור אותו ב-30 מיליון יורו, אבל לדיבורים האלה אין שום משמעות וזהבי לא למכירה".

עוד בנושא

זהבי בטור השבועי שלו בוואלה! ספורט: "מוקדם לדבר על מעבר"
בסין טוענים: ערן זהבי יימכר רק תמורת 30 מיליון יורו
התרשם עמוקות: סקולארי ינסה להביא את זהבי לקבוצתו הבאה
צפו ב-1:1 של זהבי וקבוצתו מול שנגחאי שנהואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצליחו להשאיר אותו? ערן זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בטור השבועי שלו בוואלה! ספורט זהבי התייחס לשמועות על עתידו וכתב: "אני קורא קצת את הדברים שנכתבים בארץ על מעבר שלי לאחת מהקבוצות בעיר הזו, והאמת? זה מחמיא. לדעתי קצת מוקדם לדבר על מעבר כזה, למרות שיכול להיות שיהיה באמת מעבר. אבל כרגע אין שום דבר רציני על הפרק, ככה שאני מעדיף להתרכז בקבוצה שלי ובהצלחה שלה".

גוואנגז'ו R&F חזרה בתחילת השבוע מהפגרה בליגה עם 1:1 ביתי מול השלישית בטבלה, שנגחאי שנהואה, שהותיר אותה במקום השישי. מחר (שישי, 14:35, ספורט 1), היא תגיע למשחק חוץ קל על הנייר מול הלפני אחרונה, צ'נגצ'ונג יטאי, וביום רביעי יגיע משחק הגומלין המסקרן של חצי גמר הגביע הסיני, בו תארח את האלופה גוואנגז'ו אברגראנדה לדרבי גורלי.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully