וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויקוביץ': "הגשם הקשה על זהבי, אבל הוא הראה דברים טובים"

מאמן גוואנגז'ו R&F התייחס ליכולת של הכוכב הישראלי בתיקו מול שנגחאי: "המגרש הרטוב הקשה עליו, אבל הוא היה מעורב בגול של רנאטיניו". בסין טוענים: זהבי יימכר רק תמורת 30 מיליון יורו

צילום מסך

אחרי פגרת הנבחרות, ערן זהבי פתח אתמול (ראשון) במדי גוואנגז'ו R&F שסיימה ב-1:1 ביתי מול שנגחאי שנהואה במסגרת המחזור ה-24 בליגה הסינית. זהבי, ששיחק 90 דקות מול האיטלקים, לא הצליח הפעם למצוא את הרשת ודרגאן סטויקוביץ' המאמן הסרבי של הקבוצה התייחס ליכולת של קבוצתו ושל הקשר הישראלי.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. טוויטר, אתר רשמי
מה יהיה היעד הבא שלו? ערן זהבי/אתר רשמי, טוויטר

"ההופעה של זהבי הייתה פחות טובה ממה שציפינו, אבל בהתחשב ביריבה החזקה, תיקו היא תוצאה הגיונית", אמר סטויקוביץ' לאחר המשחק. סטויקוביץ' התייחס למזג האוויר הגשום ששרר במגרש ואמר: "המגרש הרטוב מקשה על שחקנים עם טכניקה כמו של זהבי, במיוחד בשליטה על הכדור. למרות זאת, זהבי היה הראה דברים טובים והיה מעורב בשער הראשון אחרי שמסר לטאנג מיאו שבישל לרנטיניו. הוא המנהיג שלנו". על משחק ההגנה של קבוצתו, אמר סטויקוביץ': "עשינו עבודה טובה מבחינה הגנתית, הצלחנו להגביל את מרטינס המהיר".

בסין התייחסו לפרסומים בישראל על כך שהקבוצות הבכירות ינסו לרכוש את זהבי בתום העונה, אך ציינו שלישראלי יש חוזהו במועדון וקבוצה שתרכוש אותו תצטרך לשלם בסביבות 30 מיליון יורו, זאת אחרי שנרכש ממכבי תל אביב תמורת 8 מיליון יורו "בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully