וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פראנס פוטבול" הציג: התקנות החדשות להענקת פרס "כדור הזהב"

אחרי הפרידה מפיפ"א וביטול האיחוד של פרסי "כדור הזהב" ו"כדורגלן השנה בעולם", הצרפתים הודיעו: הקפטנים והמאמנים של הנבחרות כבר לא יצביעו, יהיו 30 מועמדים סופיים במקום 23, לא יפורסמו מיהם שלושת הפינאליסטים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

"פראנס פוטבול" הודיע על התקנות החדשות בבחירת הכדורגלן המצטיין של השנה והענקת פרס "כדור הזהב". ההודעה מגיעה אחרי שהמגזין הצרפתי סיים את השותפות שלו עם פיפ"א, שנמשכה שש שנים, שבמהלכן העיתון הצרפתי איחד את הפרסים "כדור הזהב" ו"כדורגלן השנה בעולם" מטעם פיפ"א, התאחדות הכדורגל העולמית.

ליאונל מסי זוכה בתואר שחקן השנה לצד מישל פלאטיני. ברקע: כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
סידור טוב: פרס אחד יוענק לרונאלדו, אחד למסי?/רויטרס

כזכור, לפני ש"פראנס פוטבול" שיתף פעולה עם פיפ"א, "כדור הזהב" חולק לכדורגלן המצטיין באירופה מהשנים 1956 ל-1994. בין 1995 ל-2009 הפרס הוענק לשחקן המצטיין מכל יבשת שמשחק במועדון מאירופה.

מאז 2010 מעניקים ה"פראנס פוטבול" ופיפ"א במשותף את פרס כדורגלן השנה בעולם, התואר האישי החשוב והיוקרתי ביותר בכדורגל העולמי. מאז 2010 ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו זכו בכל הפרסים: מסי זכה ארבע פעמים (2010, 2011, 2012 ו-2015) ורונאלדו פעמיים (2013 ו-2014). השחקן האחר האחרון שזכה בתואר הזה היה קאקה, אי שם ב-2007.

עוד בנושא

האצטדיון האולימפי בקייב יארח את גמר ליגת האלופות ב-2018
"שער השנה": צפו בשחקן ויאריאל כובש מחצי מגרש: "עדיין לא מאמין"
הסוכן ראיולה חשף: "במשך שנתיים עבדתי על המעבר של פוגבה למנצ'סטר יונייטד"
מנצ'סטר סיטי: המספרים מאחורי פתיחת העונה המסחררת של התכולים

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ליאונל מסי שחקן ברצלונה (אמצע) עם ניימאר, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
פיפ"א וכדור הזהב, האיחוד נגמר, די לפארסה של בחירת הקפטנים/רויטרס

פיפ"א אומנם עדיין לא הודיעה על התוכניות שלה ועל איך תתנהל הבחירה בשחקן השנה או על הטקס שייערך, אבל אתמול (שני) "פראנס פוטבול" אישר שההצבעה על התואר תיעשה על ידי קבוצה נבחרת של עיתונאים מכל רחבי העולם. הדבר מותיר בחוץ את מאמני הנבחרות ואת הקפטנים של הנבחרות הלאומיות, שבשנים האחרונות שותפו לבחירה.

"פראנס פוטבול" גם הודיע שהרשימה של המועמדים תגדל מ-23 כדורגלנים ל-30, ושיותר לא יוכרזו מיהם שלושת הפינאליסטים לפני הצגת הזוכה. כמו כן, ישתנה תאריך ההודעה: הזוכה יוכרז לפני סוף השנה, כשזכור, עד עתה הוא הוכרז בטקס הגאלה שנערך בחודש ינואר.

כזכור, כדי לאחד בין שני הפרסים שילמה פיפ"א ל"פראנס פוטבול" 15 מיליון יורו. הטקס הפך לטקס גאלה גדול, שכולל הענקת שורה של פרסים, אבל במקביל לדעיכה ביוקרתה של פיפ"א וההסתבכות של אנשיה, ב"פראנס פוטבול" רצו להחזיר את היוקרה של הבחירה, שאבדה לעיתון הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully