וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיולה חשף: "במשך שנתיים עבדתי על המעבר של פוגבה למנצ'סטר יונייטד"

סוכנו של הצרפתי הפתיע: "גם כשיובנטוס העניקה לו את החולצה עם המספר 10, אמרתי לו שהוא יהיה ביונייטד. פוגבה דחה את ריאל". סוניגה יצא להגנתו של הקשר, וגם: המטרה הבאה של יונייטד

רויטרס

הסמן העיקרי ליכולת המאכזבת של מנצ'סטר יונייטד הוא ללא ספק פול פוגבה. הצרפתי שעלה לשדים האדומים 100 מיליון יורו ושב לאולד טראפורד מתקשה להצדיק את הקרדיט הנרחב מז'וזה מוריניו, שמצדו כבר ספר אמש (ראשון) הפסד שלישי ברציפות. יונייטד נכנעה 3:1 לווטפורד, תצוגה שחתמה שבוע נוראי עם הפסד בדרבי ועוד תצוגה רעה בליגה האירופית מול פיינורד. ברחבי הרשת כבר מאשימים את הצרפתי: "יש לו יותר תספורות מאשר שערים ובישולים".

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי: המספרים מאחורי פתיחת העונה המסחררת של התכולים
הצהרת כוונות: טוטנהאם החתימה את דלה עלי על חוזה חדש עד 2022
מוריניו מצא "קורבן" חדש, סקולס תוקף: "יונייטד לא מספיק טובה"

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. Laurence Griffiths, GettyImages
הגנה מכיוון לונדון. פוגבה/GettyImages, Laurence Griffiths

קמילו סוניגה, שלהט במדי הצרעות עם שער וסחיטת פנדל, סיפק היום את התבונות שלו: "פול הוא שחקן נהדר שאני מכיר מהליגה האיטלקית. הוא עדיין לא התאקלם בליגה האנגלית וזה עשוי לקחת זמן. הוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל עבור יונייטד ושווה את ההמתנה". הקולומביאני לא פספס הזדמנות לעקוץ את מוריניו: "כנראה שהוא יודע יותר טוב מכולם מה העמדה שמתאימה לו, אני לא יודע אם שיתוף הפעולה שלו עם מרואן פלאיני טוב או לא. ז'וזה יודע להוציא משחקנים את המיטב והוא צריך לעשות את זה גם עם פוגבה".

מי שניסה להסית את האש מהצרפתי הוא סוכנו, מינו ראיולה, שחשף בראיון נוסף לתקשרות האנגלית: "יונייטד אמנם היא לא קבוצה שמשחקת בליגת האלופות, אבל זה המועדון שפול רצה להיות בו. הלב שלו ביונייטד ואחרי שנתיים של שיחות ידענו שהמעבר יגיע. המגעים שלי עם הנהלת המועדון התחילו בקיץ שעבר כאשר הם החתימו קליינט אחר שלי, סרחיו רומרו. תמיד שמרנו על ערוץ תקשורת פתוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פוגבה דורש תמיכה, הקהל ימשיך להאמין?

שחקן ווסטהאם, ריס אוקספורד. GettyImages
השד האדום הבא? אוקספורד/GettyImages

"גם בקיץ שעבר, כשיובנטוס העניקה לפול את החולצה עם המספר 10, אמרתי לו שבשנה הבאה נהיה ביונייטד. עבדתי בצורה איטית על תוכנית יציאה. היו לנו הצעות מעוד שני מועדוני על, ריאל מדריד נכללת ברשימה, אבל פול רצה רק את יונייטד", סיפר הסוכן והסביר: "מוריניו רצה אותו בצ'לסי, אבל ברגע שהוא הצטרף ליונייטד ידעתי שהחזרה של פוגבה לאולד טראפורד תהפוך למציאות. כל הכבוד לאד וודורד שגרם למעבר הזה לקרות".

בינתיים, בתקשורת האנגלית מדווחים כי השדים האדומים נכנסו למאבק ישיר עם פפ גווארדיולה וארסנל על שירותיו של ריס אוקספורד. שחקן ההגנה הוורסטילי של ווסטהאם נחשב לאחד הכישרונות האנגלים הטובים ביותר בממלכה ואף חוזר על ידי יונייטד כבר בקיץ.

חוזהו של אוקספורד פג בקיץ הבא והוא עדיין לא הגיע להבנות עם הפטישים, דבר אותו בהנהלת השדים האדומים מקווים לנצל כבר עם פתיחת חלון ההעברות הבא. האנגלי רשם רק שתי הופעות העונה במדי ווסטהאם וגם הן היו במוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully