וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות: טוטנהאם החתימה את דלה עלי על חוזה חדש עד 2022

הקשר המוכשר שנבחר לשחקן הצעיר המצטיין בפרמיירליג בעונה החולפת ורשם 12 הופעות במדי נבחרת אנגליה, חתם לשש שנים נוספות אצל התרנגולים: "בטוח שמצפים לנו הרבה דברים טובים"

רויטרס

דלה עלי פרץ בעונה שעברה לתודעה אחרי עונה נהדרת במדי טוטנהאם והיום (שני) התרנגולים הודיעו על הארכת חוזהו של הקשר עד 2022 תמורת שכר משודרג. עלי הגיע לוויט הארט ליין כשחקן אלמוני ממילטון קינס דונס ב-2015 ואחרי שהושאל בחזרה לקבוצתו, הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במדי התרנגולים במשחק מול מנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה. הקשר בן ה-20 נהנה מעונת פריצה של ממש כשרשם 46 הופעות במדים הלבנים שבמהלכן הוא כבש 10 שערים והוסיף 11 אסיסטים.

דלה עלי שחקן טוטנהאם. טוטנהאם, אתר רשמי
נשאר בלונדון. דלה עלי עם פוצ'טינו/אתר רשמי, טוטנהאם

היכולת של עלי אשתקד זיכתה אותו בתואר השחקן הצעיר של השנה בפרמיירליג, עלי ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת אנגליה באוקטובר בשנה שעברה ומאז הוא הספיק לרשום 12 הופעות בינלאומיות שבמהלכן הוא כבש שער אחד.

"אני שמח להיות במועדון הזה", אמר עלי והוסיף: "בטוח שמצפים לנו עוד הרבה דברים טובים. אני עדיין אותו ילד שתמיד הייתי. אני מודה לכל האוהדים שתמיד היו מאחורי מאז שהגעתי לפה. הייתה לי שנה מדהימה בוויט הארט ליין והרגשתי כאילו אני בחלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully