וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס סילבה ישוב להתאמן בריאל, בספרד מאמינים: "הג'וקר הבא של זידאן"

הקשר, שסבל מבעיות בליבו ושלל את השמועות על פרישה, החלים ויגיע אל מתחם האימונים של הבלאנקוס. בשל איסור ההעברות הפרשנים מפנטזים: "ללא אפשרות להתחזק - הוא יכול להפוך לבינגו"

one

מועד ההעברות ברחבי אירופה כבר ננעל, אך ריאל מדריד תקבל מחר (שלישי) אורח חדש במתחם האימונים בבירה הספרדית. לוקאס סילבה, שאובחן ביולי האחרון עם בעיות בקצב הלב, קיבל את האישור הרפואי והוא יחזור להתאמן תחת זינדין זידאן.

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי: המספרים מאחורי פתיחת העונה המסחררת של התכולים
ראיולה חשף: "במשך שנתיים עבדתי על המעבר של פוגבה למנצ'סטר יונייטד"
הבית החדש של חאבייר סביולה

לוקאס סילבה מוצג כשחקן ריאל מדריד. AP
שוב בלבן. לוקאס סילבה/AP

כזכור, סביב הקשר הברזילאי בן ה-23 התעוררה סערה גדולה במהלך חלון ההעברות. סילבה, שהושאל בעונה הקודמת למארסיי, הגיע כדי לעבור בדיקות רפואיות בספורטינג ליסבון. במהלך השהות שלו בפורטוגל גילו הרופאים כי הוא סובל מבעיות בליבו ולכן בחרו בספורטינג לסגת מהעסקה. סילבה ההמום מיהר למדריד שם עבר בדיקות נוספות, שקבעו כי הוא זקוק למנוחה. בתקשורת הספרדית דווחו כי הקשר הודיע כבר פרישה, דבר אותו הכחיש סילבה דרך הרשתות החברתיות. מאז הניסיונות שלו למצוא קבוצה חדשה עלו בתוהו וכעת הוא ינסה להרשים את זיזו בתקווה להתניע מחדש את הקריירה.

לקראת חזרתו של הקשר, בתקשורת הספרדית כבר מפנטזים: "לוקאס להוט להתאמן כבר ובמיוחד כאשר מדובר בריאל מדריד. עבור קבוצה שסובלת מאיסור לבצע העברות בשנה וחצי הקרובה הוא עשוי להיות בינגו, הג'וקר החדש של זידאן. מישהו שיעניק לקאסמירו הזדמנות לנוח ואולי גם לרשת אותו בקישור האחורי". במקביל קיימת אפשרות לפיה הברזילאי יתאמן ואולי יצבור מעט דקות כדי למשוך הצעות בינואר, אז הוא עשוי לצאת להשאלה נוספת.

ומה בנוגע למצבו הרפואי? בספרד טוענים כי הבעיות בליבו, שגרמו לספורטינג ליסבון וקבוצות אחרות לוותר עליו, הן נחלת העבר וכעת הוא כשיר בצורה מלאה. בתוך כך, בשלישי ישובו לאימונים גם כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל. צמד הכוכבים של הבלאנקוס נעדרו מה-0:2 על אספניול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully