וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק דה בור: "שיחקנו כקבוצה ונלחמנו, הניצחון הגיע לנו"

המאמן ההולנדי של אינטר אהב את הגישה של שחקניו בניצחון על יובנטוס: "זו היתה הופעה נהדרת". אלגרי לא יצא מגדרו: "ההפסד יעביר לנו שיעור". איקרדי שכבש את הראשון: "אוהב להבקיע מול יובה"

שחקני אינטר חוגגים. AP
"מול יובנטוס יש יותר מוטיבציה". שחקני אינטר חוגגים/AP

רק ביום חמישי האחרון נראה היה שאינטר נמצאת בשפל המדרגה. הנראזורי לא פתחו טוב את העונה, הפסידו 2:0 להפועל באר שבע בליגה האירופית וספגו חיצים מכל עבר בכלי התקשורת האיטלקית. הכל השתנה היום (ראשון) עם ניצחון ענק בדרבי ד'איטליה, בו הקבוצה של פרנק דה בור ניצחה את יובנטוס 1:2, והחזירה לעצמה הרבה מאוד כבוד. זה היה הניצחון הראשון של המילאנזים על הביאנקונרי מאז נובמבר 2012, ואין פלא שפרצה הרבה מאוד שמחה במועדון הערב.

המאמן המנצח, פרנק דה בור, אמר בסיום: "הדבר החשוב הוא ששיחקנו כקבוצה היום. כשמשחקים מול יובנטוס יש אקסטרה מוטיבציה, ודיברנו על הדברים האלה בחדר ההלבשה, על כך שעלינו לשחק ביחד במשך כל 90 הדקות. ביום חמישי (מול הפועל באר שבע) לא עשינו את זה, אך היום הניצחון הגיע לנו".

ההולנדי המשיך: "אני שמח שנלחמנו הערב אך עדיין יש דברים לשפר. מול פסקארה ומול קייבו איבדנו את הראש מהר ואסור שהדברים האלה ייקרו, בטח שלא מול יובנטוס. אני שמח שהצלחנו להישאר מרוכזים וזה מה שאני רוצה מהקבוצה שלי". על כובש שער הניצחון, איבן פרישיץ' אמר: "הוא לא התאמן במשך כמה ימים אך ידעתי שהוא יכול לתרום לנו גם כשיעלה מהספסל. יש לי הרבה אופציות בסגל". דה בור סיכם ובאופן טבעי היה מרוצה מאוד מהמשחק: "הניצחון הזה הוא נהדר עבור המועדון, הקבוצה והאוהדים. ניצחון על יובה נותן הרבה ביטחון. למדנו אותם היטב וזו היתה הופעה נהדרת שלנו, עלינו לשחק כך בכל שבוע".

עוד בנושא:

איטליה: אינטר ניצחה 1:2 את יובנטוס שאיבדה את המאזן המושלם
איטליה: 1:3 לנאפולי על בולוניה, עוד צמד לארקדיוש מיליק

מאורו איקרדי שחקן אינטר. רויטרס
"דה בור מכניס בנו רעב". איקרדי/רויטרס

מאמן האלופה, מסימיליאנו אלגרי, דיבר גם הוא על ההפסד הכואב במשחק היוקרתי: "אני מקוה שנוכל ללמוד מכך. לאחר שהובלנו, לא הצלחנו לשמור על היתרון אפילו לשתי דקות. היינו פחות אינטנסיביים וזו היתה טעות. ההפסד הזה צריך להעביר לנו שיעור חשוב". לגבי הקשיחות מצד היריבה אמר: "זה היה משחק מלוכלך, ממש קרב אמיתי. היינו צריכים להיות נחושים ורעבים יותר אך לא עשינו את זה בצורה טובה מספיק. בסופו של דבר זו לא טרגדיה. הייתי מודאג מהעובדה שיש לנו מספר משחקים קשים בתחילת העונה אך בסך הכל הצלחנו עד עכשיו. תמיד אפשר להפסיד, אך חשוב להיות חכמים וצנועים כדי להסיק מכך מסקנות".

כובש שער השוויון, מאורו איקרדי: "אני מאוד אוהב להבקיע מול יובנטוס. הם קבוצה מצוינת ולכן המשחקים האלו מאוד חשובים עבורנו. אם נשחק בכל משחק כמו ששיחקנו היום, נצליח בליגה". קפטן הקבוצה התייחס גם למאמנו ואמר: "קשה למאמנים בכדורגל. הם מלמדים ומדריכים אותנו, אך בסופו של דבר אנחנו אלה שעולים על המגרש וצריכים להוציא את הדברים לפועל. תמיד המאמן מקבל את החיצים, אך דה בור הכניס בנו רעב מההתחלה. כעת עלינו להמשיך באותה דרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully