וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:3 לנאפולי על בולוניה, עוד צמד לארקדיוש מיליק

הפולני לא עוצר ולאחר הצמד בליגת האלופות, הוא המשיך באותו כושר והוביל את התכולים לניצחון ביתי. בליץ של 10 דקות במחצית השניה סידר ללאציו 0:3 על פסקארה. בשישי: 0:1 למילאן על סמפדוריה

שחקן נאפולי, ארקדיוש מיליק. GettyImages
מחליף ראוי להיגואין. מיליק/GettyImages

המחזור הרביעי בסרייה א' נפתח אמש (שישי) עם 0:1 יקר של מילאן על סמפדוריה, שהקפיץ את הרוסונרי לצמרת הטבלה. היום, לאציו השיגה ניצחון שני העונה - 0:3 על פסקארה, וגם נאפולי המשיכה בכושר הטוב כשניצחה את בולוניה, 1:3.

seperator

סמפדוריה - מילאן 1:0

הרוסונרי קטעו את רצף שני ההפסדים הרצופים בליגה ועלו למאזן של שש נקודות עם הניצחון השני של וינצ'נזו מונטלה. קרלוס באקה, שפתח על הספסל של מילאן ועלה כמחליף בדקה ה-64, סידר לאורחת ניצחון חשוב. סוסו מצא את החלוץ בתוך הרחבה, ובאקה עם בעיטה מצוינת קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-85, עם שערו השלישי העונה. המארחת עם הפסד שני ברציפות, אולם היא מקדימה את מילאן בשל יחס שערים.

נאפולי - בולוניה 1:3

ארקדיוש מיליק הלוהט שכבש צמד מול דינמו קייב בליגת האלופות, לא נרגע גם הערב והוביל את התכולים לניצחון נוסף ולפחות זמנית, גם לפסגת הטבלה. קאייחון העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-14 מבישול של אינסינייה. האורחים חזרו במחצית השניה כאשר החלוץ, סימונה ורדי, הצליח להשוות. 11 דקות לאחר מכן נכנס החלוץ הפולני לעניינים, כשהקפיץ באלגנטיות מעל השוער והחזיר את היתרון לנאפולי. בדקה ה-78 הוא השלים צמד וסגר את הסיפור.

לאציו - פסקארה 0:3

ניצחון שני העונה לסימונה אינזאגי, אבל בניגוד לתוצאה החלקה זה לא היה פשוט. פסקארה של מאסימו אודו הייתה צריכה להשיג יתרון באולימפיקו בדקה ה-35, אבל האלבני לדיאן ממושאי בעט פנדל רשלני החוצה. לאציו נעזרה בבליץ של 10 דקות כדי להכריע, כשסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' פתח את הסכר בנגיחה (67), המגן שטפן ראדו הוסיף נגיחה משלו (72) וצ'ירו אימובילה חתם אחרי הכנה של המחליף באלדה קייטה (76).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שטפן ראדו (משמאל) עם צ'ירו אימובילה שחקני לאציו. GettyImages
בליץ של לאציו במחצית השנייה. צ'ירו אימובילה עם שטפן ראדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully