וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "בעתיד הקרוב ירושלים תהיה חברת קבע בטופ 20 של אירופה"

22.9.2016 / 15:00

מאמן הפועל ירושלים מוכן לאתגר החדש: "לאוהדים כאן יש תשוקה", עומד מאחורי הציפיות: "הרצון של סטודמאייר להגיע הוא חלק חשוב ממה שבונים כאן", אך מבהיר: "אני חלק מתהליך". צפו בראיון שבו המאמן מסביר אחת ולתמיד לקהל הישראלי איך להגות נכון את שמו

ניב אהרונסון

בווידאו: צפו בראיון עם פיאניג'אני

שלושה חודשים אחרי מינויו למאמן הפועל ירושלים, סימונה פיאניג'אני כבר התרגל לישראל ולעיר הבירה שלה, וכעת הוא מתכונן לפתיחת העונה עם הפרויקט המסקרן החדש שלו. אחרי סבב משחקי ההכנה הראשון של ירושלים החדשה, דיבר המאמן האיטלקי עם וואלה! ספורט עם מצב ההכנות, הציפיות לעתיד הקרוב והרחוק, וכמובן הרכש הנוצץ אמארה סטודמאייר.

"יש כאן את האנרגיה הנכונה, היא דוחפת אותך כל בוקר מחדש", אמר פיאניג'אני על תמיכת הקהל הירושלמי. "יש לאוהדים כאן המון תשוקה, ומאז שהגיע הבעלים החדש הפרויקט צמח, יש ארנה גדולה וחדשה, ובעתיד הקרוב הקבוצה הזו תהיה בטופ 20 של אירופה. אני לא חושב שצריך לשנות את ה-DNA של המועדון, כי כולו כבר מכוון להצליח באירופה ולהיות בטופ של היבשת. זה גם מה שהבהירו לי. אני חלק מהתהליך, אני לא זה שאמור לשנות את זה".

על הגעתו של סטודמאייר אמר המאמן: "אמארה סטודמאייר הראה עד כמה הרצון שלו לשחק בירושלים הוא חלק חשוב ממה שבונים כאן וממה שרוצים לבסס כאן. כשחתמתי בקבוצה לא ידעתי שהוא יצטרף, ושוחחתי איתו רק שבועיים או שלושה לאחר מכן כשהוא שקל את זה ברצינות. הרגשתי מצוין לגביו כי הרגשתי את התשוקה שלו להגיע ולשחק כדורסל שונה מה-NBA".

עוד בנושא

סטודמאייר: "פיאניג'אני קשוח. הוא מזכיר לי את ד'אנטוני"
פיאניג'אני: "אמארה סטודמאייר מחויב בצורה בלתי רגילה"
השדים של סימונה: פיאניג'אני מביט לטראומות העבר בעיניים

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ניב אהרונסון
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully