וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחק ניצחון מהשיא של פפ: זידאן מחפש ניצחון ליגה 16 ברציפות

הבלאנקוס יכולים להשוות את שיאה של ברצלונה מעונת 2010/11אם ינצחו בחוץ את אספניול (21:45, ערוץ 50). כמה שערים כבשה ריאל במהלך הרצף הזה וכמה ספגה? כל הנתונים והמספרים בפנים

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על אוסאסונה

הקריירה של זינדין זידאן כמאמן קבוצת הבוגרים של ריאל מדריד לא התחילה בצורה חלקה, אולם הערב (21:45, ערוץ 50), המאמן יכול להכניס את שמו לספרי ההיסטוריה כאשר ניצחון של קבוצתו ישווה את פתיחת רצף ניצחונות הליגה הארוך ביותר שנקבע על ידי ברצלונה של גווארדיולה בעונת 2010/11 (16 ניצחונות).



עוד בנושא:

צפו בברצלונה מפרקת את לגאנס, צמד ובישול למסי
רונאלדו ובייל ייעדרו, ריאל מחפשת ניצחון 16 רצוף על אספניול

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
בדרך להשוואת השיא של פפ. זידאן/GettyImages

הרצף של זידאן החל, איך לא, אחרי ההפסד של ריאל מדריד בדרבי מול אתלטיקו בפברואר בעונה שעברה. מאז, הבלאנקוס בריצה מדהימה של 15 ניצחונות ליגה רצופות עם ממוצע של 3.2 שערים למשחק וספיגה של 0.8 שערים למשחק. בקטגוריה הזו ברצלונה של פפ התעלתה בהרבה על ריאל עם ממוצע של 3.75 שערים וספיגה של 0.1 שערים בלבד למשחק, כאשר בעשרה מתוך 16 הניצחונות בארסה שמרה על שער נקי וביתר לא ספגה יותר משער אחד.

במהלך רצף הניצחונות שלה ריאל כבשה 49 שערים שהתחלקו בין 15 שחקנים שונים בעוד שרק תשעה שחקנים התחלקו ב-60 השערים שבארסה כבשה ברצף שלה כשמסיי, וייה ופדרו כובשים אז 75 אחוז מהשערים בעוד ששלישיית BBC של ריאל כבשה עד כה 55.1 אחוז משעריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully