וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שנולד מחדש: שמעון אבוחצירה פורח בבית"ר ירושלים

18.9.2016 / 7:50

פתיחת העונה המצוינת וחדוות המשחק שחזרה אחרי עונת בלהות במכבי חיפה, הפכה את החלוץ למרענן הרשמי. בבית"ר חגגו ניצחון ראשון, אבל יודעים: לרב"ש יהיה קשה מאוד להצליח עם הרכב כזה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. רן בן שמעון לא יכול לקחת יותר מדי מהמשחק אמש (שבת) מול אשקלון. בית"ר אמנם לחצה במחצית הראשונה אך הכריעה את ההתמודדות בעיקר בשל טעויות בסיסיות של הפועל אשקלון. איך אמר יובל נעים בסיום: "שאתה מסביר לשחקן דברים בסיסיים והוא עושה להיפך נגד בית"ר בטדי אז אין לך סיכוי, בית"ר מספיק חזקה לנצח את אשקלון גם בלי טעויות כאלה". אז אחרי חצי ראשון בו המשחק הוכרע, החצי השני כבר היה גארבג' טיים. עידן ורד קיבל מנוחה עקב רגישות שסחב מהמפגש עם מכבי תל אביב, הייסטר סבל מ"רגל עץ" ויצא ואם היה אפשר בבית"ר היו נותנים לעוד 4-5 שחקנים להיכנס בחצי השני באווירת משחק האימון ששררה בו.

2. ז'והאן אודל. הקשר הצרפתי עושה עבודה טובה בבית"ר ירושלים. הוא ראשון לכדורים, מבקש את הכדור, מחפש להיות דומיננטי וכמה שיותר משמעותי, אך כאיש שהגיע על המשבצת של ניקיטה רוקאביציה הבעיה הכי גדולה של בית"ר מצויה בכך שהוא כמעט ולא מאיים על השער. לא במקרה בית"ר עברה להרכב בו אבוחצירה ושכטר משחקים יחד. לבית"ר יש בעיה בהתקפה וביכולת להרוג משחקים ורב"ש מחפש פתרונות. שעידן ורד יורד לשלישיית הקישור אין בשלישייה הקדמית אף שחקן יצירתי והמאמן יצטרך לשבור כל שבוע את הראש איך הוא מוצא הרכב מאוזן שיוצר קבוצה שקשה לשחק נגדה מאחד וכזאת שיכולה להרוג משחקים בצד השני.

עוד בנושא:

בן שמעון: "לא אגיד את המילה אליפות", אבוחצירה: "חלמתי על זה"
מנה ראשונה: בית"ר ירושלים חגגה ניצחון ראשון מול אשקלון

חלוץ בית"ר ירושלים שמעון אבוחצירה. ברני ארדוב
פריחה מחדש. שמעון אבוחצירה/ברני ארדוב

3. שנת 2004. בית"ר ירושלים משחקת בשכונת התקוה נגד בני יהודה. המשחק מסתיים 1:1. בסיום המשחק ולאחר הראיונות רואה מאמן בני יהודה דאז ניצן שירזי ז"ל את הילד שלומי ארבייטמן עובר ואומר לסובבים: "בחיים שלי לא ראיתי שחקן שאוהב כל כך את המשחק. אוחנה שם אותו בשמאל, בימין, אפילו קשר אחורי והוא אוכל את הדשא. תן לו עשרה שחקנים כאלה". הילד שלומי ארבייטמן עבר הרבה תהפוכות מאז אותו הילד שכל כך אהב את המשחק, אך מי שמשחק היום בבית"ר עם אותה חדווה ואהבה למשחק הוא שמעון אבוחצירה. זה הרבה מעבר לשלושה שערים בשלושה משחקים של החלוץ, אבוחצירה מצטרף לעידן ורד כמרענן הרשמי של בית"ר הנוכחית.

הוא עבר שנה שגרמה לו לחשוב הרבה - בעיות רפואיות ,מחשבות על עתיד המשפחה, השבתה טוטאלית מכדורגל ובוררות מכוערת עם מכבי חיפה. כתוצאה מכל זה בית"ר קיבלה אדם שנולד מחדש. אבוחצירה הגיע לבית"ר עם התלהבות של ילד שעלה מהנוער- שחקן שמתלהב להריח את הדשא ולהילחם על כל כדור והזדמנות שתינתן לו. לא משנה מה תהיה היכולת, ההתלהבות והתשוקה מייצרים עבורו את השערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קשר בית"ר ירושלים אריק סאבו. ברני ארדוב
דקות בכורה בבית"ר. אריק סאבו/ברני ארדוב

4. עם כל הכבוד להרכב ההתקפי של בן שמעון אתמול, גם הוא יודע שקשה מאוד יהיה לבית"ר להצליח עם הרכב כזה. השינוי הגדול ביותר של בית"ר בעונה שעברה נעשה עם שלישיית קישור חזקה וזה משהו שבית"ר עדיין לא מצליחה לייצר מתחילת העונה. באירופה זה התחיל עם מויאל, לאחר מכן עבר לקלטינס, לאחר מכן שלושה בלמים ואתמול שני בלמים ושני קשרים אחוריים. אתמול רן בן שמעון ביצע ניסוי שכנראה רק מול אשקלון יכול להצליח. מאמן בית"ר עדיין בחיפוש אחר ההרכב האופטימלי, איך שלא יחפש אותו, בסופו של דבר הסיכוי היחיד של בית"ר באמת להיות דומיננטית ואולי להתמודד על התואר הוא עם שלישיית קישור חזקה. סביר להניח שכבר בשבוע הבא בחיפה הוא יחזור להרכב הזה.

5. אריק סאבו קיבל אתמול דקות ראשונות בבית"ר. חלק אהבו את מה שראו, חלק פחות, אך הדבר היחיד שבבית"ר היו מרוצים ממנו זאת העובדה שהיה לו חשק. סאבו ניסה, רצה ואפילו קפץ עם האוהדים בסיום. לא ברור עדיין איך יתאקלם כאן וגם אם ייחתך בינואר זה לא יהיה הזוי, אך נכון לעכשיו בבית"ר מנסים להכניס את השחקן לעניינים והוא מראה ניצוצות של רצון להיות חלק מבית"ר ירושלים. נעקוב אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully