וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "לא אדבר על אליפות", נעים: "לא אמרנו את המילה האחרונה"

17.9.2016 / 22:10

אחרי ה-0:3 על הפועל אשקלון, מאמן בית"ר ירושלים חגג את הניצחון הראשון העונה בליגת העל: "אנחנו מתקנים לאורך הדרך". אבוחצירה: "חלמתי על זה, שמח לעזור", נעים: "הפסדנו בצדק"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שלושה מחזורים בהם הסתפקה רק בתיקו, בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) ניצחון ראשון לעונת 2016/17 בזכות 0:3 מרשים על הפועל אשקלון. העולה החדשה נכנעה לשערים של עידן ורד, חסוס רואדה ושמעון אבוחצירה כאשר יובל נעים ספג את ההפסד הראשון שלו העונה בליגה.

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים גברה 0:3 על הפועל אשקלון

חלוץ בית"ר ירושלים שמעון אבוחצירה. ברני ארדוב
מאושר. אבוחצירה/ברני ארדוב

אחרי שחגג ניצחון ליגה ראשון העונה, רן בן שמעון שחרר אנחת רווחה: "אשקלון שחקו צפוף, וצפוף יותר במחצית השנייה. היום באנו למשחק, שלטנו לאורכו, ויהיה גם זמנים בהם נשחק יותר טוב גם מעבר למחצית אחת. משחק ההגנה והלחץ שלנו היה יותר טוב, אנחנו מתקנים לאורך הדרך גם אחרי משחקים שאנחנו משחקים בהם טוב, היה שטף טוב מאוד ב-45 הדקות הראשונות".

"אני אשתה מים קרים, זה עושה הכי טוב. אני לא חושב שצריך לדבר על אליפות, אלא לתת כבוד ליריבות שלנו ולהתקדם צעד בצעד. אנחנו רוצים להיות בצמרת ולהיות קבוצה תחרותית, אין לי ספק שהעוצמה שלנו תהיה גדולה יותר משבוע לשבוע", סיכם מאמן בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. ברני ארדוב
לא אמר את המילה האחרונה. נעים/ברני ארדוב

שמעון אבוחצירה אמר אחרי המשחק: "עבדתי קשה מאוד כדי להתחיל כך את העונה, חלמתי להתחיל כך. אני מודה מאוד לשם שעוזר לי להגיע לזה. ברוך השם, תודה לאל, אני מתחבר. אני מודה לכולם. אני יותר שמח לעזור לקבוצה שלי מאשר לעצמי באופן אישי. אני צריך לעבוד עוד יותר קשה. לפני שהגעתי לפה שמעתי רק דברים חמים על המועדון הזה, להיות שייך לבית"ר זה מדהים. זה מועדון עוצמתי. אתה מרגיש בכל אימון שזו משפחה, אתה מרגיש את הקהל העצום שבא למשחקים, נותן לך גב. אנחנו רוצים להחזיר לו בכל משחק ואני מקווה שזה מה שנעשה. מגיע כל הכבוד לכולם. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, לבוא מרוכזים, לנצח ולעבור זמנים קשים. בית"ר ירושלים צריכה להיות בצמרת".

בצד המפסיד, סיפר יובל נעים: "המשחקים האחרונים לא החזירו אותנו לקרקע, בית"ר היא קבוצה טובה יותר והפסדנו לה בצדק. אנחנו משחקים באותו המערך ולא משנים אותו לפי היריבה. עשינו שטויות, קיבלנו גולים מדברים שדיברנו עליהם במהלך השבוע וחבל. אם מסתכלים על הסגל שלהם והסגל שלנו רואים הבדלים גדולים, ניקח אוויר ונתאושש קצת ממה שקרה היום, ואז נתכונן להפועל רעננה. יכול להיות שמה שעשינו בהתחלה היה משנה את מהלך המשחק, אבל בטדי אם לא מבקיעים כבר בהתחלה אז סביר להניח שגם מפסידים. לי אין זמן לשמוח בניצחונות או להיכנס לדיכאון בהפסדים. בית"ר היא קבוצה גדולה שתעשה הרבה צרות בליגה, אני מבטיח לכם שאשקלון לא אמרה את המילה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully