וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן: "הלחץ מבחוץ לא תואם למציאות", אוואט: "לא לזה פיללנו"

מאמן הפועל חיפה הכחיש כי האווירה בקבוצה מתוחה: "אנחנו רגועים, חשוב שחזרנו למסלול הניצחונות". מאמן מ.ס. אשדוד, שירדה למקום האחרון: "עבדנו טוב כל השבוע, חשבנו שנתחיל להתייצב"

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. לירון מולדובן
"זו תחילת הדרך". כהן/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד הפסידה הערב (שבת) להפועל חיפה 3:1 והיא כבר 19 משחקים רצופים ללא ניצחון ליגה. יותר מזה, בעקבות הנקודה שהשיגה הפועל תל אביב ירדה הקבוצה מעיר הנמל למקום האחרון בטבלה. בשבוע הבא תנסה להתאושש מול הפועל כפר סבא, הפועל חיפה תארח את בית"ר ירושלים.

עוד בנושא

ליגת העל: 1:3 להפועל חיפה בחוץ על מ.ס. אשדוד
ליגת העל: בית"ר ירושלים גברה 0:3 על הפועל אשקלון
ליגת העל: הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-3:3

מאמן הפועל חיפה אלי כהן אמר בסיום: "לא היה לחץ מיוחד. אמרתי גם לשחקנים שיש לחץ שלילי שמגיע מבחוץ ולא תואם את המציאות. אנחנו רגועים ומנסים להמנע מלחצים מסביב. ראינו היום חבורה של שחקנים שעבדו קשה, לא במשחק מבריק וחשוב שחזרנו למסלול הניצחונות. לא צריך לסכם מהר מידי, זו תחילת הדרך. עוד יש על מה לעבוד, אבל טוב לעשות זאת אחרי ניצחון. אני חושב שאדילסון, ז'וליו סזאר ופיליפ יזביץ' היו טובים, צריך לתת להם זמן. מהיום הראשון שפלטהאוזן הגיע ידענו שמדובר בשוער ברמה גבוהה, הוא נתן תשובה לביקורות".

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט: "מאכזב. לא לזה פיללנו, עבדנו טוב כל השבוע והגענו בתחושות טובות. היה לנו מומנטום אחרי שחזרנו למשחק וחיפשנו לנצח, אבל חוסר ריכוז של מאית שנייה במצב נייח ומאז נראינו לא טוב. ברגע שאנחנו סופגים אנחנו מגיבים פחות טוב ובאופן טבעי יש ירידת מתח, חבל, הדרך עוד ארוכה. אני רוצה להאמין שנדע להתעשת, לעשות את הדברים הנכונים ולהחזיר את הקבוצה לדרך המלך. אני לא חושב שלגיל יש משמעות, שיחקנו לא טוב ובהרבה דקות נראה כאילו ויתרנו. השחקנים האלה הוכיחו שהם יודעים לשחק ובטוח שנראה מהם דברים יפים גם בהמשך. חשבנו והאמנו שנתייצב ונתחיל לטפס קדימה, להגיד את זה עכשיו זה קצת יהיר אבל אם נתעשת מהר העתיד יהיה טוב יותר".

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט. לירון מולדובן
מאוכזב. אוואט/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully