וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: האחים מארי גברו על דל פוטרו ומאייר, 1:2 לארגנטינה

אנדי וג'יימי מארי ניצחו 1:6, 6:3, 4:6, 4:6 את הצמד הארגנטינאי והשאירו לאלופה בריטניה סיכוי לקאמבק בחצי הגמר. דודיג וצ'יליץ' ניצחו את הרבר ומאהו והעלו את קרואטיה ל-1:2

טניסאים בריטיים אנדי מארי, ג'יימי מארי. GettyImages
עדיין בחיים. האחים מארי/GettyImages

משחקי הזוגות במסגרת מפגשי חצי גמר גביע דייויס התקיימו היום (שבת). אנדי מארי ואחיו ג'יימי גברו 1:3 על חואן מרטין דל פוטרו ולאונרדו מאייר והשאירו לבריטניה סיכוי מול ארגנטינה. מארין צ'יליץ' ואיבן דודיג העלו את סרביה ל-1:2 על צרפת.

עוד בנושא

גביע דייויס: חואן מרטין דל פוטרו הפתיע את אנדי מארי בגלזגו

בריטניה - ארגנטינה 2:1

האחים אנדי וג'יימי מארי גברו הערב (שבת) 1:6, 6:3, 4:6, 4:6 על חואן מרטין דל פוטרו ולאונרדו מאייר וצימקו ל-2:1 עבור נבחרת בריטניה מול ארגנטינה בחצי גמר גביע דייויס. אתמול הפסיד המדורג שני בעולם לראשונה בבית בגביע דייויס, כאשר דל פוטרו נקם בו על ההפסד בגמר הטורניר האולימפי בקיץ, ובריטניה מצאה את עצמה בפיגור 2:0 לאחר שגם קייל אדמונד הפסיד לדיגו פז'ה. במצב זה ידעו הארגנטינאים כי הם יכולים לשלוח את מחזיקת הגביע הביתה כבר בתום משחק הזוגות, אך לאחים מארי היו תוכניות אחרות.

הבריטים עלו חדים וכמי שיודעים שהסכין מונחת להם על הצוואר, השיגו שתי שבירות במערכה הראשונה ועלו ל-0:1 כבר אחרי 27 דקות. דלפו ומאייר עוד חזרו עם ניצחון במערכה השנייה אך אחרי קרוב לשלוש שעות של משחק האחים השיגו שבירה שהעניקה להם את המשחק ותקווה לקאמבק בהתמודדות. מחר יפגוש המארי הבכיר את פז'ה ואם ינצח ישאיר את הבמה לדל פוטרו ואדמונד לקרב על הגמר.

טניסאים בריטיים אנדי מארי, ג'יימי מארי. רויטרס
התכנונים עבדו. אנדי וג'יימי מארי/רויטרס

קרואטיה - צרפת 1:2

הנבחרת המקומית הצליחה להשלים קאמבק מפיגור ליתרון אחרי ניצחון בזוגות. מארין צ'יליץ', שניצח במשחק היחידים שלו אתמול את לוקא פוי, ואיבן דודיג חברו זה לזה ועשו את שלהם עם 6:7 (6), 7:5, 6:7 (6), 3:6 מול פייר הוגו הרבר וניקולא מאהו, שנחשבים לזוג חזק מאוד. צ'יליץ' יוכל לסדר לקרואטים כרטיס לגמר גביע דייויס כשישחק נגד רישאר גאסקה במשחק הראשון ביום ראשון.

איבן דודיג טניסאי קרואטי (שמאל). רויטרס
דודיג בטירוף/רויטרס

רפאל נדאל שיחק היום בזוגות עבור נבחרת ספרד. רפא חבר לחברו הטוב והשותף שלו מהזכייה במדליית הזהב בריו, מארק לופס, והשניים ניצחו 6:4, 6:7 (2), 4:6, 4:6 את סאקט מיניי ולאנדר פאס ההודים. ספרד השלימה 0:3 על הודו בפלייאוף העלייה לבית העליון.

גם נבחרת יפן הבטיחה שנה נוספת בבית העליון אחרי שהשלימה 0:3 על אוקראינה בבית. קיי נישיקורי, שהפסיד בחצי גמר אליפות ארה"ב לאלוף סטן ואוורינקה, שיתף פעולה בזוגות עם יואיצ'י סוגיטה והשניים ניצחו 3:6, 0:6, 3:6 את ארטם סמירנוב וסרגיי סטחובסקי.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
סניור רפא מבסוט מהבטחת המקום בבית העליון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully