וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: חואן מרטין דל פוטרו הפתיע את אנדי מארי בגלזגו

בתום קרב אדיר ו-5:07 שעות, הצליח הארגנטינאי המדורג 64 לנצח 4:6, 7:5, 7:6 (5), 3:6, 4:6 את המדורג שני ואחרי שפז'ה ניצח את אדמונד, זה 0:2 לכחולים-לבנים. קרואטיה - צרפת 1:1

חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
איזה הישג עצום. דל פוטרו בטירוף/רויטרס

חצאי גמר גביע דייויס יצאו היום (שישי) לדרך כשבריטניה מארחת את ארגנטינה, וקרואטיה את צרפת. אחרי יום המשחקים הראשון, האלופה בריטניה בפיגור 2:0 בעקבות הפסדים של אנדי מארי לחואן מרטין דל פוטרו וקייל אדמונד לגידו פז'ה. קרואטיה וצרפת צמודות ב-1:1 אחרי שרישאר גאסקה ניצח את בורנה צ'וריץ', אבל מארין צ'יליץ' גבר על לוקא פוי.

אוהדי נבחרת ארגנטינה בטניס. רויטרס
האוהדים הארגנטינאים בטירוף/רויטרס

בריטניה - ארגנטינה 2:0

בגמר הטורניר האולימפי נפגשו חואן מרטין דל פוטרו ואנדי מארי. אז הצליח הבריטי לנצח אחרי קרב ענק וחמש מערכות. הפעם הארגנטינאי הענק הצליח לנקום בו כדי להעלות את נבחרת הדייויס שלו ליתרון בחצי הגמר. בתום קרב שייכנס לספרי ההיסטוריה וטניס ענק, הצליח דלפו (64 בעולם) לנצח 4:6, 7:5, 7:6 (5), 3:6, 4:6 את אנדי מארי, המדורג שני בעולם, בתום קרב איתנים של חמש שעות ועוד שבע דקות. איזה ערב מרגש לארגנטינאי באולם בגלזגו. מארי אפילו שבר את שיא האייסים שלו למשחק עם 35 כאלה, בעוד דלפו נעצר על 19. מארי השיג גם 61 ווינרים מול 45 של הארגנטינאי, כשלעומת זאת דלפו סיים עם 28 שגיאות לא מחויבות מול 48 של מארי. בסיום המשחק אפילו הזיל דל פוטרו דמעה והקהל המקומי עמד והריע לו. זה ההפסד הראשון של מארי אי פעם בבית בגביע דייויס.

קייל אדמונד המדורג 55 בעולם רשם טורניר נהדר באליפות ארצות הברית. הבריטי הצעיר ניצח שחקנים מנוסים ואיכותיים כמו רישאר גאסקה וג'ון איזנר ונעצר רק אצל נובאק דג'וקוביץ' בשמינית הגמר. עם זאת, בגביע דייויס הוא לא הצליח לספק את הסחורה, לפחות לא בינתיים. אדמונד פתח טוב מול דיגו פז'ה הארגנטינאי (49 בעולם), אבל הפסיד לו 6:7 (5), 6:4, 6:3, 6:2 בתוך שלוש שעות ובריטניה בפיגור 2:0 בתום יום המשחקים הראשון ובבעיה גדולה. האם האלופה תלך הביתה כבר בסיבוב הראשון? זה יכול להיגמר כבר עם משחק הזוגות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רישאר גאסקה טניסאי צרפתי. רויטרס
Allez רישי/רויטרס

קרואטיה - צרפת 1:1

הנבחרת של יאניק נואה פתחה מצוין את ההופעה שלה בחצי הגמר. רישאר גאסקה, המדורג 17 בעולם, נזקק לשעתיים ועוד 11 דקות בלבד על מנת לנצח 2:6, 6:7 (5), 1:6 את בורנה צ'וריץ' בן ה-19, המדורג 42 בעולם. גאסקה הוותיק הגיש 8 אייסים לעומת 3 של יריבו וביצע 6 שגיאות כפולות לעומת 2. גאסקה גם חבט 27 ווינרים וביצע 13 שגיאות לא מחויבות לעומת 28 ולא פחות מ-37 שגיאות לא מחויבות של יריבו.

המדורג 11 בעולם מארין צ'יליץ' הצליח לשמח את הקהל המקומי כשאיזן את ההתמודדות ל-1:1. אלוף ארצות הברית מ-2014 ניצח 1:6, 6:7 (4), 6:2, 2:6 מול לוקא פוי הצרפתי, המדורג 18 בעולם שהגיע לאחר טורניר מצוין בניו יורק בו הגיע עד לרבע הגמר.

יאניק נואה קפטן נבחרת צרפת בטניס. רויטרס
הקפטן הצרפתי וכוכב העבר, יאניק נואה, מבסוט/רויטרס
חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
מתקשה להאמין. דלפו/רויטרס
אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
הפסד ביתי ראשון אי פעם בגביע דייויס/רויטרס
מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
שימח את הקהל המקומי בזדאר. צ'יליץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully