וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערי ניצחון לתומר חמד ומרואן קבהא, צמד בכורה למזרחי בלוגאנו

חלוץ ברייטון כבש בדקה ה-88 ב-0:1 על ברטון, כיאל השלים 80 דקות. קשר מאריבור עלה במחצית וסידר 1:2 בתוספת הזמן. מזרחי כבש בגביע, אמיר עגייב בישל את שער הניצחון של אומוניה

תומר חמד שחקן ברייטון חוגג. Jordan Mansfield, GettyImages
הביא שלוש נקודות. חמד/GettyImages, Jordan Mansfield

תומר חמד כבש הערב (שבת) שער ניצחון עבור ברייטון ב-0:1 על ברטון במסגרת הליגה השנייה באנגליה. החלוץ פתח בהרכב לצידו של בירם כיאל (80 דקות) ודייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-88. ברייטון נותרה במקום בחמישי בצ'מפיונשיפ עם 14 נקודות אחרי שמונה מחזורים.

עוד ישראלי שכבש שער בכורה דרמטי הוא מרואן קבהא. קשר מאריבור עלה במחצית (90 דקות לסינטאיהו סלליך) ובדקה ה-91 קבע 1:2 על קרשקו. בזכות הניצחן ממשיכה מאריבור להוביל את הליגה הסלובנית.

* אופיר מזרחי כבש הערב (שבת) צמד בכורה (17, בפנדל ו-23) במדי לוגאנו שניצחה 1:4 את גונצוויל מליגת חובבים במסגרת הגביע השוויצרי. לוגאנו העפילה לשמינית הגמר.

* אמיר עגייב בישל את שער הניצחון של אומוניה ניקוסיה ב-1:2 על אתניקוס אכנאס בליגה הקפריסאית. הקשר הישראלי הכין לקיליאן שרידן בדקה ה-77 והוחלף בתוספת הזמן.

* אופיר מרציאנו והיברניאן הפסידו 2:1 לאייר יונייטד במסגרת הליגה השנייה בסקוטלנד. מרציאנו ספג לראשונה אחרי שלושה משחקים בהם שמר על רשת נקייהמאז הגיע לקבוצה, שניים מהם בליגה ואחד בגביע.

* שרן ייני נכנס בדקה ה-81 בניצחונה של ויטסה ארנהיים 0:2 על איגלס במסגרת הליגה ההולנדית.


עוד בנושא

ספרד: עומר אצילי סחט פנדל שהוחמץ, בטיס - גרנאדה 2:2
סגן יו"ר גוואנגז'ו R&F הצהיר: "ערן זהבי לא למכירה, אף קבוצה לא פנתה אלינו כדי לרכוש אותו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully