וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "צריכים הרבה אימונים ומשחקים", צירבס: "היו גם דקות טובות"

16.9.2016 / 23:58

קפטן מכבי תל אביב שמר על אופטימיות אחרי ההפסד לפנאתינייקוס בטורניר דיאמנטידיס: "יש הרבה כישרון, לומדים להכיר זה את זה". צירבס הוסיף: "עכשיו אנחנו יודעים מה מחכה לנו ביורוליג"

גיא פניני עם ארז אדלשטיין דימיטריס דיאמנטידיס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אופטימי. פניני/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ספגה הערב (שישי) הפסד ראשון בקדם העונה, 78:68 לפנאתינייקוס במשחק הראשון שלה בטורניר הפרידה מדימיטריס דיאמנטידיס. המבחן הראשון של הצהובים לקראת עונת 2016/17 סיפק חומר למחשבה עבור ארז אדלשטיין, גם בעקבות ההיעדרות של אנדרו גאודלוק וסילבן לנדסברג החולים. מאיק צירבס היה בגדר נקודת האור העיקרית עם 15 נקודות, לעומתו סוני ווימס היה רחוק מלהרשים וסיים רק עם שלוש נקודות.

עוד בנושא:

אימון: מכבי תל אביב הפסידה 78:68 לפנאתינייקוס
מספר 13 בצהוב: המחווה המרגשת של מכבי תל אביב לדיאמנטידיס
אתה פה חסר לי: כך התמודדו אימפריות הכדורסל עם עזיבת הסמל

בסיום המשחק מול היוונים אמר הקפטן גיא פניני: "ידענו שיהיו הרבה אמוציות יחסית למשחק אימון בגלל המעמד המגרש, עם קהל, אווירה ביתית ושופטים ביתיים. יש לנו המון כישרון, אבל אנחנו צריכים להביא אותו לביטוי במשחק הקבוצתי. זה יגיע, זה רק עניין של זמן ביחד. אנחנו צריכים עןד הרבה אימונים והרבה משחקים, אנחנו לומדים להכיר זה את זה. חסר לנו תיאום, גם בהגנה וגם בהתקפה, זה לא הוקוס פוקוס. עובדים על זה חזק ותראו בעצמכם ככל שיעבור הזמן. אנחנו עם הפנים קדימה".

צירבס, שסיים כקלע המוביל של הצהובים, הוסיף: "לא היינו דומיננטיים מספיק והפסדנו. עם כל הכבוד לא.א.ק אתונה, שמולה שיחקנו השבוע, עכשיו אנחנו יודעים מה מחכה לנו ביורוליג. זה נכון שהיה היום חור גדול כי חסרו לנו שחקני מפתח, אבל לא כל המשחק היה איום ונורא. היו גם כמה דקות טובות, נמשיך להיבנות מעתה והלאה ובהחלט צריך לעבוד עוד על החיבור. אני משוכנע שיהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully