וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה: "באר שבע שינתה גישה, הם ווינרים וידעתי שזה אפשרי"

16.9.2016 / 7:22

המגן שעזב את הקבוצה אחרי המשחק מול סלטיק, החמיא לחבריו בשיחה עם וואלה! ספורט: "אפילו אצלנו בגנט דיברו על הניצחון הזה והיו מופתעים. באר שבע יכולה לעבור לשלב הבא. זה ניצחון ענק"

אופיר דוידזאדה הפועל באר שבע עם שיר צדק נפרד מהקהל. ברני ארדוב
מפרגן לאקסית שלו. דוידזאדה/ברני ארדוב

לא הרבה שחקנים יכולים להעיד מקרוב על השינוי שעברה הפועל באר שבע בשנים האחרונות. אחד מאלו שכן הוא אופיר דוידזאדה, המגן השמאלי שפתח את העונה עם הקבוצה ועזב אותה לגנט הבלגית רק לאחר משחק הגומלין מול סלטיק שקבע שהקבוצה תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. בבאר שבע חששו מאוד שיווצר חלל גדול עם עזיבתו של דוידזאדה, אך התעודדו מההופעה של מחליפו ההונגרי מיהאי קורהוט.

דוידזאדה עצמו שגדל במועדון ונחשב לאחד מהשחקנים האהודים על הקהל הבאר שבעי, שוחח עם וואלה! ספורט ודיבר על ההישג של חבריו. "זה היה ניצחון ענק של באר שבע", התגאה המגן השמאלי שבמקביל שותף כמחליף בתיקו של גנט בבראגה. "לדעתי מדובר בניצחון אולי הגדול בהיסטוריה של המועדון. מגיע כל הכבוד לכל אחד ואחד מהמועדון".

עוד בנושא

בוזגלו: "כל שחקן אצלנו היה מגיע לרמה הגבוהה אם היה נולד באיטליה"
"זה משחק שייזכר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי": באר שבע בטירוף

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הניצחון הגדול בתולדות המועדון"/ברני ארדוב

דוידזאדה דיבר גם על האפקט שעשה הניצחון ברחבי אירופה: "אפילו אצלנו במועדון דיברו על הניצחון הזה והיו מופתעים כי אף אחד לא ציפה שבאר שבע מסוגלת לנצח את אינטר. בתור אחד שמכיר את הפועל באר שבע מקרוב, אז אני יודע שהמועדון עשה שינוי בגישה ושכולם שם ווינרים, ככה שאני אישית ידעתי שזה אפשרי ושהכול בעצם אפשרי".

על המחליף שלו מיהאי קורהוט, אמר דוידזאדה "לא ראיתי את המשחק אז אני לא יודע מה להגיד, אבל לגבי באר שבע אני בהחלט חושב שהם מסוגלים לעבור לשלב הבא ולסיים בין שתי הראשונות בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully