וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: " זה ערב היסטורי, משחק שייזכר כחלק מההיסטוריה של הכדורגל הישראלי"

16.9.2016 / 6:55

בהפועל באר שבע חגגו את הניצחון על אינטר ומשוכנעים: "יהיו עוד רגעים כאלה". שחקן: "היה יכול להיגמר 0:5". בכר זכה למחמאות מדה בור ומהשחקנים ("יודע להכין קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש")

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. GettyImages
מחמאות מכל עבר. ברק בכר/GettyImages

חגיגות גדולות נרשמו אתמול (חמישי) במילאנו כאשר אנשי ושחקני הפועל באר שבע נשארו דקות ארוכות על כר הדשא ולאחר מכן בחדר ההלבשה וחגגו את הניצחון הענק על אינטר. בסיום המשחק נשארו השחקנים על הדשא לחגוג עם הקהל שהגיע, כאשר גם בירידה לחדר ההלבשה נראו שחקני ואנשי באר שבע בהלם מההישג האדיר.

אחת הדוגמאות לכך הגיעה כאשר מיכאל ברוש, אחד מאנשי הכושר בצוות המקצועי ירד במסדרון לחדר ההלבשה וצעק "ישששש, פה בסן סירו על הראש". הצעקות של ברוש גררו ,צחוק גם מאנשי הצוות האחרים כאשר שיר צדק בלמה של הקבוצה שירד גם כן לחדר ההלבשה סינן "שיר צדק לא מאמין למה שקרה פה היום, תזכור את היום הזה".

גם בחדר ההלבשה המשיכו החגיגות כשהבעלים של הקבוצה אלונה ברקת נכנסה גם היא לחדר ההלבשה, חיבקה את השחקנים ואת אנשי הצוות ובירכה אותם על ההישג האדיר. "זה היה משחק אדיר של קבוצה אדירה" אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט, "הגדולה שלנו זה שלכל משחק שאנחנו באים אנחנו באים כדי לנצח. אין אף אחד בקבוצה שלא האמין שאנחנו מסוגלים. אין ספק שזה ערב היסטורי. כיף להיות חלק מזה כי אתה יודע תמיד שיש משחקים שתמיד ייזכרו כחלק מההיסטוריה של הכדורגל הישראלי וזה אחד מהם".

עוד בנושא:

"אינטר, את לא מתביישת?": באיטליה קוטלים אחרי ההפסד לבאר שבע
בכר: "משחק על גבול המושלם". בוזגלו: "הקהל שלנו בין הטובים בעולם"
היינו כחולמים: 0:2 ענק להפועל באר שבע על אינטר

גם אלונה בטירוף

"ניצחנו ובצדק וזה מה שגדול פה", אמר שחקן אחר, "זה לא שגנבנו ניצחון, יכול היה להיגמר 0:5 בקלות. חוץ מהקורה של אדר הם לא הגיעו למצבים ואנחנו הגענו לכמה וכמה מצבים שהיו הזדמנות של מאה אחוז לשער".

"האמנו לפני המשחק שאפשר לנצח", הסביר המאמן ברק בכר, "התכוננו טוב ואני שמח מאוד. אני מסתכל תמיד על הקבוצה שלי וברגע שאתה בא מוכן ועושה את הדברים נכון אתה גורם גם לקבוצה השנייה להיראות פחות טוב. אינטר קבוצה חזקה וראינו את המשחקים האחרונים שלה אבל ברגע שאתה עושה דברים נכון אז אתה גורם ליריבה להיראות פחות טוב". על הסיכויים כעת להעפיל לשלב הבא אמר המאמן " מוקדם לדבר על העפלה מהבית אבל ניצחון נותן לנו יתרון להמשך. יש לנו משחקים בטרנר ושם יש לנו יתרון גדול. כרגע הראש שלנו בליגה כי יש עוד שבועיים עד המשחק הבא באירופה".

כנשאל האם זה הניצחון הגדול ביותר של קבוצה ישראלית אמר בכר: "את ההשוואות למשחקים גדולים של קבוצות ישראליות אני אתן לפרשנים. בואו לא נדבר על הישגים כי יש עוד חמישה משחקים בבית. עמדנו במטרה שלנו ואנחנו כבר עם המבט למשחקים הבאים". אגב, בכר זכה למחמאות אדירות גם מאנשי ההנהלה וגם מהשחקנים כאשר רובם הכתירו את המשחק כניצחון של המאמן "ברק הוכיח ולא בפעם הראשונה שהוא יודע להכין קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש", אמר שחקן בקבוצה, "מי שמכיר את ברק יודע שלפני כל משחק אתה תכיר את היריבה גם אם היא אירופאית כאילו כבר שיחקת מולה אינספור פעמים".


אגב בכר סחט מחמאות גם ממאמן אינטר פרנק דה בור שאף ניגש למאמן בסיום המשחק והחמיא לו על המשחק של קבוצתו. גם השחקנים כמובן זכו למחמאות אדירות כאשר בקבוצה היו שבעי רצון מההופעה של מיחאי קורהוט ושל לוסיו שהוכיחו שהם מתאימים עצמה לרמה של הזרים הוותיקים יותר בקבוצה. אגב קורהוט הרגיש כאבים בשריר האחורי וייבדק כשבכל מקרה הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק מול מכבי חיפה כדי לא ליצור עליו עומס. בסיום המשחק החליטו בקבוצה להעניק לשחקנים ערב חופשי כדי שאלו יוכלו לצאת ולבלות אך מרבית השחקנים העדיפו להישאר במלון וללכת לישון "מי שראה את החגיגות בסוף הבין את העוצמה של הקבוצה, "אמר גורם במועדון, "חגיגות שמחות אבל מאופקות. השחקנים מקצוענים ויודעים שעוד מחכים הרבה רגעים כאלה. יש פה משהו מיוחד".

אוהדי באר שבע בשיאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully