וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "משחק על גבול המושלם". בוזגלו: "הקהל שלנו בין הטובים בעולם"

16.9.2016 / 0:12

אופוריה בהפועל באר שבע אחרי ה-0:2 המדהים בסן סירו. המאמן הוסיף: "האמנו שאפשר לנצח, זה ייתן לנו ביטחון גדול מאוד". הקשר התמוגג: "משחק היסטורי". מיגל ויטור: "ידענו את החולשות שלהם, לא השגנו את התוצאה במזל"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. רויטרס
בלתי נתפס/רויטרס

הפועל באר שבע רשמה הערב (חמישי) את הניצחון הגדול בתולדותיה, כשגברה על אינטר 0:2 בסן סירו. כן, אתם קוראים נכון: האלופה הישראלית נראתה פשוט נהדר בהופעת הבכורה שלה בשלב הבתים של הליגה האירופית, וניצחה את קבוצת הפאר האיטלקית בצדק. מיגל ויטור כבש שער בכורה במדים האדומים (54), מאור בוזגלו הכפיל עם כדור חופשי מושלם (68) ובקצב הזה, ברק בכר ושחקניו לא צריכים לחשוב על הופעה בכבוד ותו לא, כי אם על כרטיס לשלב הבא. לפחות על פי הערב, הם עד כדי כך טובים.

"האמנו לפני המשחק שאפשר לבוא ולנצח"', אמר ברק בכר המאושר בסיום. "זה משחק על גבול המושלם מבחינה טקטית ואני שמח כי היינו צריכים את הניצחון הזה. אני מסתכל על הקבוצה שלי ולא על אינטר כי היא קבוצה טובה וברגע שאתה בא ועושה את הדברים נכון אתה גורם להם להיראות פחות טוב. ברור שזה מוקדם אבל הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון מאוד גדול להמשך הדרך והראש שלנו הוא במשחקים הבאים בליגה".

על השאלה אם זה הניצחון הכי גדול של קבוצה ישראלית באירופה השיב המאמן: "אני אתן לתקשורת להשוות. כרגע לא נדבר על הישגים כי גם סלטיק היה ניצחון גדול ואנחנו מסתכלים על המשחקים הבאים שלנו".

מאור בוזגלו שהיה נפלא הוסיף: "אחד הדברים העוצמתיים של המועדון הזה הוא הקהל. הם צבעו את מילאנו מהבוקר ולדעתי זה בין הקהלים הטובים בעולם. אני לא מסתכל על השוער בבעיטות שלי, אני טוב בדברים האלה ורוצה להמשיך ולהשתפר. ברק דיבר על זה לפני המשחק ואם תיקח כל שחקן בקבוצה שלנו ואם היה גדל באיטליה או באנגליה היה אחד השחקנים הכי טובים במדינה אבל אנחנו נולדנו בישראל ואנחנו מעוררים השראה להרבה מאוד שחקנים צעירים וזה כיף מאוד גדול. אחד הדברים החשובים בקבוצה שלנו זה שאנחנו מאמינים בעצמנו וידענו שאנחנו קבוצה טובה. זה משחק היסטורי ונהנה מזה עכשיו והפנים שלנו קדימה למשחק ביום שני".

מיגל ויטור, שהצטיין פעם נוספת והוסיף שער בכורה באדום, סיכם: "אנחנו הגענו לא רק בשביל לטייל, הגענו לעשות תוצאה טובה. ידענו את הדברים החיוביים ואת החולשות של היריבה ואני חושב שהשגנו את התוצאה הזו לא רק במזל והיו לנו תוצאות טובות מבחינת הקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully