וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "ביונייטד המחמאות הרסו למאקדה את הקריירה"

15.9.2016 / 18:13

מאמן מכבי חיפה ערך מסיבת עיתונאים ונקט בגישה שונה משל קרלסן כלפי הצעירים: "צריך להדריך ולהראות להם את הדרך". על העיר: "נהנה מהחיים פה". ההולנדי השתתף, משומר וג'אבר ערכו אימון קל

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
"צריך ללמוד מאלוף האלופים". מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

בזמן שהפועל באר שבע מתכוננת למשחקה הראשון בליגה האירופית מול אינטר, יריבתה במחזור הליגה הקרוב מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים בה המאמן רנה מולנסטיין דיבר לקראת המפגש השני העונה מול האלופה. במשחק אלוף האלופים הובילו הירוקים 0:2 אך הפסידו 4:2, מולנסטיין התייחס להפסד ההוא, לשיטת המשחק ולשילוב שחקני בית.

"זה ייקח זמן עד שנהפוך לקבוצה שאנחנו רוצים לראות", אמר, "זאת הסיבה שרציתי להגיע למועדון. בקבוצה יודעים שהם צריכים תהליך כדי להצליח ורציתי להיות חלק מזה. בחודש הראשון מאז הגעתי גיליתי שלאנשים לפעמים אין סבלנות, ואני רוצה שכולם יבינו שאי אפשר לשנות בלי זמן וסבלנות. מה שאני יכול להגיד שיש עוד המון עבודה לעשות".

לאחר שהמנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן החמיא בטוויטר לנטע לביא, מולנסטיין נקט בגישה מעט שונה: "לא יהיה חכם מבחינתי להחמיא לשחקן כזה או אחר כי זה עלול להרוס לו את הקריירה. זה קרה עם פדריקו מאקדה במנצ'סטר יונייטד. הוא כבש שער חשוב מאוד בדרך לאליפות אבל הקריירה שלו לא המריאה, צריך להדריך שחקן צעיר ולהראות לו את הדרך. מה שאני כן יכול להגיד זה שהאקדמיה מאוד חשובה. היו לנו ביום שלישי שבעה שחקני בית על המגרש וזה היה פנטסטי".

עוד בנושא

מכבי חיפה: בעקבות התוצאות האחרונות רנה מולנסטיין שוקל לשנות את המערך
גביע הטוטו: מכבי חיפה גברה על הפועל כפר סבא 2:3
שחקנים במכבי חיפה: לא מאמינים שמולנסטיין ישנה את השיטה

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין באימון. אדריאן הרבשטיין
"האקדמיה מאוד חשובה לי". מולנסטיין באימון/אדריאן הרבשטיין

על השיטה: "אני לא מתכוון להגיד מה אעשה, חלק מהמאמנים חושבים שצריך לדבוק בשיטה אחת כי אם זה עובד למה לשנות, מה שחשוב באמת זה תמיד לוודא שהשיטה מתאימה ותורמת לשחקנים. הייתי מאוד מרוצה ביום שלישי מכך שהצעירים הם לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים".

על המגורים בישראל וחיפה: "זה עניין תרבותי, מי אני שאשפוט, הייתי בכל העולם ונהניתי מכל תרבות. אני מאמץ אנשים שאני עובד איתם ואני אוהב ללמוד דברים חדשים מאנשים. אני נהנה מאוד מהחיים פה. עכשיו אשתי פה ואני אוהב את ההרגשה בחיפה, זו דוגמא לאיך העולם אמור להתנהל. יש פה אוכל נפלא. כולם מבינים שזה תהליך משותף. אני רוצה שהאוהדים יהפכו לחלק מהתהליך, אנחנו רוצים לבנות קבוצה שכל אוהד מכבי חיפה יאהב".

על משחק אלוף האלופים: "לא הייתי אחראי במשחק ההוא אבל ראיתי מהצד שחיפה הייתה נהדרת במחצית הראשונה ובאר שבע בשנייה, צריך ללמוד מהמשחק הזה ולזכור שמדובר באלופה".

על הקמפיין האירופי של באר שבע: "אני יודע שלשחק באירופה צריך להתרגל. הם מוכנים לזה ואני מאחל להם הצלחה. זה מה שאני מאחל לכל הקבוצות הישראליות כי זה טוב שיצליחו באירופה. הם היו מאוד קרובים לצ'מפיונס. אינטר קבוצה גדולה ולא יהיה להם קל. נצטרך להגיע מוכנים".

אייל משומר ועטאא ג'אבר ערכו אימון קל בלבד. הקשר כזכור לא היה בסגל הקבוצה מפתיחת העונה, השתתף במשחקי אימון נגד הנוער והפועל נצרת עילית, אבל העמיס על עצמו יותר מדי ויחזור בהדרגה. באימון נטלו חלק גם המאמן מולנסטיין והסקאוט גוסטבו בוקולי, שנראה בכושר מצוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה קמיל ואצק. אדריאן הרבשטיין
השחקנים באימון/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה גארי קגלמאכר עם גליינור פלט עטאא ג'אבר. אדריאן הרבשטיין
יונתן לוי, נטע לביא, גליינור פלט ועטאא ג'אבר/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי חיפה גליינור פלט. אדריאן הרבשטיין
גליינור פלט/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי חיפה פיראס מוגרבי, אעיד חבשי. אדריאן הרבשטיין
פיראס מוגרבי ועאיד חבשי/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט, איאד אבו עביד. אדריאן הרבשטיין
גילי ורמוט ואיאד אבו עביד/אדריאן הרבשטיין
מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דוב. אדריאן הרבשטיין
אסף בן דב/אדריאן הרבשטיין
אימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הירוקים מתאמנים/אדריאן הרבשטיין
אימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אימון מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין
מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין באימון. אדריאן הרבשטיין
מולנסטיין לוקח חלק באימון/אדריאן הרבשטיין
מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין באימון. אדריאן הרבשטיין
מולנסטיין עם השחקנים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully