וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי חיפה: לא מאמינים שמולנסטיין ישנה את השיטה

14.9.2016 / 10:03

בניגוד לדעתם, ההולנדי דווקא היה מרוצה מתפקוד החלוצים והבהיר לשחקנים בסיום: "ראיתי מכם הרבה מאוד דברים טובים". צפי לאצטדיון מלא מול הפועל באר שבע, פלט צפוי לחזור להרכב. קרלסן החמיא לנטע לביא

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

במכבי חיפה אמרו עוד לפני המשחק אתמול (שלישי) מול הפועל כפר סבא בגביע הטוטו כי התוצאה פחות חשובה לרנה מולנסטיין, שרוצה לבחון את שחקני הספסל והסגל הרחב שלו. אחרי הניצחון על המאמן להתמודד עם כמה נקודות למחשבה – היכולת הטובה של איסמעיל ריאן והשיטה שתרגל, שכוללת שני חלוצים.

מולנסטיין, שתכנן מראש לשתף חמישה מחליפים צעירים, נכנס אתמול לחדר ההלבשה וכהרגלו שיבח את השחקנים. "אני מאוד מרוצה, עמדנו מצוין על המגרש. ראיתי מכם הרבה מאוד דברים טובים", אמר לשחקנים. בכלל, נראה כי הגישה של מולנסטיין, לפחות בשלב זה של העונה, היא חיובית מאוד: הוא מרבה לשבח את השחקנים באסיפות, עוצר את האימון ומתקן טעויות מבלי לגעור בהם ועורך שיחות אישיות על מוטיבציה.

ריאן בישל אתמול שני שערים, אבל הוא צריך להתכונן היטב לחזרת אלירן עטר, שבוודאי תשפיע על קביעת ההרכב. עטר, שיהיה כשיר למחזור השישי אמור להתחרות עם ניקיטה רוקאביציה, פיראס מוגרבי, איסמעיל ריאן וגילי ורמוט על מקום בהרכב, משום שרובם מסוגלים לשחק בשני האגפים. שחקני הקבוצה אמרו אתמול כי הם לא מאמינים שההולנדי ישנה את השיטה ויעבור לשחק עם שני חלוצים, אך בצוות המקצועי לא פוסלים את האפשרות הזאת.

עוד בנושא

גביע הטוטו: מכבי חיפה גברה על הפועל כפר סבא 2:3
מכבי חיפה: בעקבות התוצאות האחרונות רנה מולנסטיין שוקל לשנות את המערך
מכבי חיפה במו"מ עם דקל קינן, ימשיך לעונה נוספת ואחרונה?

רנה מולנסטיין מכבי חיפה. ברני ארדוב
יקבל החלטה. מולנסטיין/ברני ארדוב

שלשום פרסמנו כי מכבי חיפה אמורה להיפגש בקרוב עם נציגי דקל קינן, האחים קצב, על מנת לדון בחוזה לעונה הבאה. הצדדים מנסים להשיג סיכום לפיו הבלם יבטיח כבר עכשיו הישארות לעונה נוספת, שתהיה כנראה האחרונה שלו. קינן יחגוג מחר 32 וביום שני צפוי לפתוח בהרכב מול הפועל באר שבע. חוזהו של קינן חודש העונה באופן אוטומטי אחרי ששותף ביותר מ-70 אחוז ממשחקי הקבוצה בעונה שעברה, בדומה לסעיף אותו מחזיק העונה גילי ורמוט. הירוקים החלו את מכירת הכרטיסים לקראת המשחק ביום שני (20:45) מול הקבוצה של ברק בכר, אחרי החזרה שלה מסן סירו. 24 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון, שיהיה מלא. ביום חמישי (21:00) היא תארח אותה פעם נוספת, אבל הפעם במסגרת רבע גמר גביע הטוטו.

המנהל המקצועי תור כריסטיאן קרלסן צייץ היום ש"על אף שהוא רק בן 20, נטע לביא הוא אחד המקצוענים שעבדתי איתם - ואתמול הוא היה ראוי להיות קפטן הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully