וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל עכו הביסה 1:4 את הפועל קטמון בחוץ

הקבוצה של שלומי דורה הצליחה להשיג ניצחון ראשון במחזור הרביעי, צמד לרוצ'ט ושערים למיכאלוביץ' וצמח. הפועל ניר רמת השרון ניצחה 3:4 את נצרת עילית, ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 0:0

ציון צמח שחקן הפועל עכו. ערן גילווארג
ניצחון ענק ציון צמח/ערן גילווארג

המחזור הרביעי בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל עכו ניצחה סוף סוף ועשתה את זה עם 1:4 גדול בחוץ מול הפועל קטמון, הפועל ראשון לציון והפועל פתח תקוה נפרדו ב-0:0, בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 0:2 את הפועל ירושלים, מנחם קורצקי והפועל ניר רמת השרון ניצחו 3:4 את הפועל נצרת עילית, הפועל עפולה ואייל לחמן סיימו ב-1:1 ביתי מול מכבי הרצליה.

הפועל קטמון - הפועל עכו 4:1

עד היום לא הצליחה הקבוצה של שלומי דורה לכבוש שער זכות בכלל בליגה הלאומית. למרות הסגל החזק והעובדה שיש לה מאמן בכיר יחסית ללאומית, הפועל עכו סיימה פעמיים ב-0:0 והובסה 4:0 על ידי מכבי נתניה. הערב הוציאו העכואים את כל העצבים עם ניצחון חוץ ענק על הפועל קטמון. הקבוצה מהבירה, שרשמה שלוש תוצאות תיקו עד עכשיו, ספגה תבוסה כואבת. אדריאן רוצ'ט כבש צמד מוקדם לעכו בדקה ה-12 ואז שלוש דקות לאחר מכן. ברנקו מיכאלוביץ' כבש את השלישי בדקה ה-16 וציון צמח השלים את החגיגה בדקה ה-71. תבוסה קשה לקטמון, למרות שער נהדר של איציק כהן שצימק בדקה ה-90.

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 0:0

שתי קבוצות ללא הפסד נפגשו באצטדיון הברפלד וגם לאחריו נותרו שתיהן ללא הפסד. מה שאומר שהן נפרדו כמובן בתיקו. המלאבסים עם ארבע תוצאות תיקו, הכתומים עם 8 נקודות במאזנם.

גל צרויה שחקן בני יהודה. מגד גוזני
הפועל פתח תקוה בונה עליו, אבל שוב יצאה עם נקודה. גל צרויה/מגד גוזני

הפועל ניר רמת השרון - הפועל נצרת עילית 3:4

איזו מחצית ראשונה דרמטית ועמוסה אירועים קיבלנו באצטדיון במורשה. גיא בדש העלה את רמת השרון ליתרון בדקה השלישית, ירדן כהן איזן כעבור שש דקות ורועי עטר (הבן של ראובן) השלים מהפך בדקה ה-17. המבול נמשך כשבדקה ה-24 יוסי שבחון כבש פנדל וקבע 2:2. כריסטיאן דמינוצה השלים מהפך לזכות רמת השרון בדקה ה-30 וזה 2:3. ניקולאס פלצ'וק הוותיק קבע 3:3 בדקה ה-34, תוצאה שהחזיקה מעמד עד הדקה ה-85. ליעד אלמליח מנצרת עילית הורחק בדקה ה-55 והותיר אותה בעשרה שחקנים. רמת השרון הצליחה להשיג את שער הניצחון בדקה ה-85 כשגל מאיו דחק מול שער ריק פנימה וקבע 3:4 דרמטי. מנחם קורצקי עם ניצחון שני ברציפות והמקום הראשון באופן זמני.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ירושלים 0:2

שתיים מהמנצחות של המחזור שעבר נפגשו ומי שיצאה הפעם עם ידה על העליונה היא הקבוצה של עמיר תורג'מן. אקס הפועל תל אביב עדן שרם כבש לזכות רמלה בדקה ה-78 והשלים צמד אישי בתוספת הזמן.

הפועל עפולה - מכבי הרצליה 1:1

הקבוצה של אייל לחמן ממשיכה לא להרשים במיוחד, אבל לפחות הצליחה ללקט נקודה לבנה ליום שחור. המאמן הוותיק יודע שיש לו עוד הרבה עבודה, אבל מי כמוהו - שועל קרבות ותיק - מתאים להפשיל שרוולים ולעבוד קשה. ז'ורדן פושה העלה את הרצליה ליתרון בדקה ה-76, אבל יובל שוואט איזן כעבור דקה ולאחר טעות קשה מאוד של שוער הרצליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully