וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי הפועל באר שבע השתלטו על מילאנו ושרו את התקווה

15.9.2016 / 19:45

כ-1,500 אוהדים נמצאים באיטליה, אלונה ברקת הצטלמה עם חאבייר סאנטי, השחקנים השתעשעו באתגר מאת'רוול, אופיר מזרחי הגיע לתמוך באלופה לקראת המפגש מול אינטר (22:05, ספ' 5)

צילום: יניב סקירה

בווידאו: אוהדי הפועל באר שבע במילאנו

הקשר הישראלי אופיר מזרחי ניצל את העובדה שמילאנו מרוחקת זמן לא רב מלוגאנו השוויצרית שם הוא משחק והגיע לבקר ולעודד את שחקני הפועל באר שבע, רגע לפני המשחק שלהם מול אינטר. מזרחי, לו חברים רבים ששיחקו איתו בעירוני קרית שמונה וכן ברק בכר שאימן אותו, עשה את כל הדרך משוויץ ועודד את השחקנים בניסיון להחדיר בהם אמונה שהם יכולים לחולל סנסציה."יש שם אווירה מאוד טובה בקבוצה".

עוד בנושא:

הג'וב האיטלקי שלי: בן ביטון מנסה להתאושש מטראומת הנבחרת
נוסא איגייבור: "טב"ח יכול לאבד 20 פעם ולא לחטוף כמוני"
מכבי תל אביב - זניט ישודר בספורט1 ויהיה פתוח לכלל הציבור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע לעודד את החברים. אופיר מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אוהדי הפועל באר שבע במילאנו. יניב סקירה, מערכת וואלה! NEWS
גדשו את מילאנו. אוהדי הפועל באר שבע/מערכת וואלה! NEWS, יניב סקירה

"הם רכשו לעצמם את הכבוד שמגיע להם בהופעות שלהם עד עכשיו באירופה", אמר מזרחי שדיבר גם על הביקור עצמו. "היה מאוד כיף לראות את החברים מבאר שבע, שחקנים ששיחקתי איתם כמו חיימוב, שיר, וובה וכמובן את המאמן ברק שנתן לי את הבמה ואיתן עזריה שעזר לי המון. אני מאחל להם המון הצלחה היום מול אינטר והלוואי ויעשו הפתעה בסן סירו".

מי שלא יגיע למילאנו הוא אליניב ברדה. השחקן שהפתיע לפני המשחק בגלזגו מול סלטיק והגיע לדחוף את השחקנים, נשאר הפעם בארץ באופן סופי ולא יגיע למשחק הערב וזאת בשל הרצון שלו ושל המועדון להמשיך באופן מאסיבי בטיפולים כדי להחזיר אותו לעניינים כמה שיותר מהר. ברדה לא צפוי להיות כשיר אף למשחק מול מכבי חיפה ביום שני אך בקבוצה מקווים שהוא יחזור כמה שיותר מהר.

בצד המקצועי לקראת המשחק, בכר כהרגלו לא תרגל הרכב והשחקנים יידעו על ה-11 רק כמה שעות לפני המשחק. כעת מסתמן שלוסיו הברזילאי יקבל את הקרדיט בחוד, כאשר לא ברור האם וובה בראון או מהראן ראדי יפתחו בהרכב. גם בעמדת המגן השמאלי עושה רושם שישנה התלבטות בין מיהאי קורהוט לבין בן תורג'מן.

עדכון ראשון: 09:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully