וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "זו ריאל מדריד!". רונאלדו: "זה תמרור אזהרה"

רונאלדו ומוראטה שמרו על המאזן המדהים של הבלאנקוס וקבעו שיא חדש, CR7 הזהיר: "אנחנו לא יכולים להיות כאלה רכים". גצה: "הראנו שאנחנו יכולים אחרת". כל המספרים והתגובות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

המחזור הראשון של ליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) וסיפק לא פחות מ-28 שערים. הדחייה מאתמול בערב עשתה טוב למנצ'סטר סיטי שניצחה בקלות את בורוסיה מנשנגלדבאך 0:4, ריאל מדריד עבדה קשה מאוד והשיגה ניצחון דרמטי על ספורטינג ליסבון בזכות שערים מאוחרים של כריסטיאנו רונאלדו ואלברו מוראטה, בורוסיה דורטמונד התפוצצה על לגיה ורשה המסכנה עם שישייה ולסטר צלחה את הבכורה שלה עם 0:3 מרשים על קלאב ברוז', ללא ליאור רפאלוב הפצוע.

עוד בנושא:

ליגת האלופות: 1:2 דרמטי לריאל מדריד, יובה-סביליה 0:0, סיטי-גלדבאך 0:4
נקמתו של ריבאלדו החדש: הערב המטורף של טליסקה בליגת האלופות

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם אלברו מוראטה. רויטרס
ווינרים. שחקני ריאל מדריד חוגגים/רויטרס

המספרים

* ריאל מדריד קבעה רצף של 22 משחקים ללא הפסד בשלב הבתים בליגת האלופות, שיא חדש במפעל.

* בנוסף, זה היה משחקה ה-23 ברצף בשלב הבתים שהיא כבשה לפחות שער אחד.

* כריסטיאנו רונאלדו עקף את אלסנדרו דל פיירו כשכבש בפעם ה-12 בבעיטה חופשית בליגת האלופות. רונאלדו גם כבש בכל המפגשים שלו מול האקסיות.

* סרחיו אגוארו כבש את השער ה-302 בקריירה שלו הערב.

* בנוסף, אגוארו כבש הערב את השלושער השני שלו העונה באירופה, לאחר שעשה זאת גם בפלייאוף מול סטיאווה בוקרשט.

* זה גם היה השלושער השני שלו בהיסטוריה במפעל עצמו.

* בסך הכל, הארגנטינאי כבש שבעה שערים מול קבוצות גרמניות בליגת האלופות.

* הפתיחה של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי: שבעה ניצחונות ו-24 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
נהנה עם גווארדיולה. אגוארו/רויטרס

* מארק אלברייטון הוא השחקן הראשון שכובש לזכות לסטר שער בליגת האלופות.

* השועלים הפכו למועדון האנגלי השלישי שמנצח את משחק הפתיחה שלהם בליגת האלופות.

* המשחק האחרון של רדאמל פלקאו במפעל היה במרץ 2010, במדי פורטו.

* בשבעה משחקים בליגת האלופות, אף קבוצה אנגלית לא הצליחה לשמור על שער נקי באצטדיון וומבלי.

* בתשעת המשחקים האחרונים שלה, טוטנהאם שמרה על שער נקי רק פעמיים.

* אריק לאמלה היה מעורב בשבעה שערים בתשע ההופעות האחרונות שלו במפעלים אירופאים.

* ליון כבשה הערב שלושה שערים, אותה כמות שהיתה לה בשישה משחקים בעונה שעברה.

*כריסטיאן פולישיץ' שיהיה בן 18 עוד ארבעה ימים, הפך לשחקן הצעיר ביותר שמייצג את דורטמונד בליגת האלופות.

התגובות

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן שמח בסיום: "אני שמח כי לא ויתרנו עד הסוף. לפעמים אתה מחמיץ אך שיחקנו בצורה שרציתי והשאר את כל כולנו על המגרש. התפקיד של המאמנים הוא לבצע את החילופים הנכונים כדי לעזור לקבוצה שלהם, אני שמח שזה השתלם עבורנו. זו ריאל מדריד וכולם יודעים שאנחנו משחקים עד השנייה האחרונה. לצערי הצלחנו לשחק טוב יותר רק אחרי הספיגה".

כריסטיאנו רונאלדו דיבר על המפגש מול האקסית ועל היכולת של קבוצתו: "ספורטינג שיחקה טוב מאוד ועשתה לנו חיים קשים. אבל לריאל יש היסטוריה של קאמבקים באצטדיון הזה. למרות זאת, המשחק הזה היה תמרור אזהרה בשבילנו. אנחנו לא יכולים להיות רכים ולתת ליריבה לשלוט מולנו אם אנחנו רוצים להיות ראשונים בבית. באופן אינסטנקטיבי רציתי לחגוג, אבל ספורטינג היא הקבוצה שבנתה אותי ולא הייתי מסוגל לעשות את זה".

קשר באייר לברקוזן יוליאן בראנדט המאוכזב אמר אחרי ה-2:2 המאכזב מול צסק"א מוסקבה: "יכולנו להבקיע את השער השלישי עוד לפני סיום המחצית הראשונה ואז החיים שלנו היו הופכים לקלים יותר. סיבכנו את עצמנו, ולא נישן טוב הלילה. נצטרך לנצח את המשחק הבא מול מונאקו".

מריו גצה, שפתח בפעם השנייה ברציפות בהרכב וכבש את השער הראשון שלו מאז החזרה לדורטמונד, אמר בסיום: "אנחנו יכולים להיות מרוצים יחסית היום. הראינו היום שאנחנו יכולים לשחק אחרת מאיך ששיחקנו בשבת. אני מרגיש טוב ומצפה כבר לראות מה הזמן יביא איתו".

מאמן דורטמונד תומאס טוכל הוסיף: "מחמאות גדולות מאוד לקבוצה. שיחקנו היום עם הרבה אנרגיות. היום לא השארנו אף שערה במרק. היה לנו משחק טוב מאוד היום ובמחצית השנייה היינו אפקטיביים מאוד עד הסיום. היום הצלחנו למצוא משהו שלא הראינו בשני משחקי הבונדסליגה עד כה. כרגע מרקו רויס לצערי עדיין לא כשיר. הוא עובר שיקום והוא בדרך לחזור. ניתן לו את כל הזמן, הכול כדי להוריד לחץ. אני מקווה שהוא יחזור מהר".

מאמן ספורטינג ליסבון ז'ורז'ה ז'סוס: "ידענו טוב מה האיכויות של ריאל מדריד. היינו נהדרים עד הדקה ה-88, אבל המחליפים שלהם עשו את ההבדל. אני חושב שסיפקנו משחק מצוין, יוצא דופן. הגול של רונאלדו היה מופלא, הוא השחקן הטוב בעולם וזה הגיוני לספוג ממנו שערים. ברכות לריאל, הם היו טובים לקראת הסיום וניצלו את המצבים, זו הסיבה שהם אלופי אירופה. להפסיד בצורה הזו זה מאכזב, אבל נותן השראה לקראת העתיד. לא הגיע לנו להפסיד".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם אלברו מוראטה. רויטרס
אפקט זידאן. מוראטה עם חאמס/רויטרס

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי הסביר: "היה לנו משחק מושלם מלבד העובדה שלא כבשנו. סביליה הקשתה עלינו מאוד עם הלחץ הגבוה שלה, הרבה יותר קשה לנו באירופה מאשר בליגה. פאולו דיבלה שיחק בעמדה שונה היום כדי לעזור לנו מבחינה טקטית, ניסינו לגוון היום וזה לא עזר. במחצית השנייה שלטנו במשחק בצורה מעוררת השראה".

קשר טוטנהאם דלה עלי אמר: "התחלנו רע מאוד והם הענישו אותנו על זה. עשינו מספיק כדי לנצח, אבל לא ניצלנו את המצבים. מונאקו קבוצה טובה מאוד, אבל לא היינו מספיק חדים. האוהדים באו בכמויות מרשימות מאוד ולא הפסיקו לשיר לרגע. אנחנו צריכים להרים את עצמנו לקראת המשחק הבא".

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "ספגנו שער אחרי 16 דקות שברמות האלה אתה לא יכול להרשות לעצמך לספוג. ספגנו את השני באותן הנסיבות שבהן ספגנו את הראשון. השתפרנו במחצית השנייה והיו לנו הזדמנויות כדי לנצח, אבל אחרי שספגנו את הראשון הם התחילו לשחק בצורה נינוחה ורגועה מאוד עם הכדור. היו להם רק שתי בעיטות למסגרת והם כבשו פעמיים. אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה, הגיע לנו יותר, אבל אסור לספוג כמו שספגנו".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מאושרים. פפ וקון/רויטרס

הרכש מבורוסיה דורטמונד אילקאי גונדואן, שרשם הופעת בכורה בסיטי, אמר: "אני מרוצה מאוד, זה יום מושלם בשבילי. חיכיתי הרבה זמן לרגע הזה והוא היה טוב. ניסיתי לעבוד קשה ועכשיו אני כבר מצפה וחושב על המשחק הבא. לא קל לחזור אחרי כל כך הרבה זמן. ארבעה חודשים של התאוששות זה תמיד קשה. כשאין לך את ההזדמנות לשחק במשחק ידידות ולהשתמש בו כדי לחזור, זה גורם לך להתחיל מאפס. אני חושב שהצלחתי בסך הכול ואני שמח מאוד".

פאולו סבאלטה הוסיף: "אני חושב שהיינו טובים מהם מהרגע הראשון ועד הסיום. אנחנו שמחים מאוד מההופעה שלנו במשחק. אנחנו בבית קשה מאוד ולכן זה היה ניצחון גדול מאוד".

פפ גווארדיולה אמר: "תודה רבה לכל השחקנים שעשו אותי ואת האוהדים שמחים. אני מקווה שהכדורגל שלנו ימשיך להשתפר כדי שהאוהדים יבואו הנה לראות אותנו. אנחנו זקוקים לתמיכה ולאצטדיון מלא כדי לשחק נגד הטובות ביותר". על ההופעה של אגוארו: "הוא אחד השחקנים הטובים שאימנתי בגלל היכולת המיוחדת שלו ברחבה. הוא שחקן מיוחד מאוד".

על הבכורה של גונדואן: "הוא שיחק אחרי שלושה או ארבעה חודשים של פציעה, הוא שיחק עם אינטלגינציה גבוהה מאוד. הוא שחקן מדהים. הוא עשה דריבלים, הגיע לרחבה ברגע הנכון ובקצב הנכון, אנחנו שמחים שהוא כאן. היו לנו בינתיים שבעה משחקים רשמיים וניצחנו בכולם. בכל פעם אנחנו משחקים טוב יותר. היום למדנו הרבה".

קספר שמייכל שוער לסטר חוגג. GettyImages
היסטוריה. שמייכל חוגג/GettyImages

מנג'ר לסטר סיטי קלאודיו ראניירי היה נרגש אחרי שריקת הסיום: "זה היה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו אחרי ההפסד לליברפול. הצלחנו לכבוש מוקדם מאוד וזה נתן לנו הרבה ביטחון לאורך המשחק. קלאב ברוז' הניעה את הכדור טוב מאוד, היא שלטה בכדור, אבל לנו הייתה השליטה במשחק וזה היה טוב לנו. אולי בהתחלה הפתענו אותם קצת. אמרתי לשחקנים שברגע שאתה שומע את המנון ליגת האלופות זה טוען את הסוללה שלך".

קשר השועלים, ריאד מחרז, הוסיף: "זו התחלה מוצלחת, אבל אנחנו צריכים לשכוח מזה מהר ולהתכונן למשחק בשבת". מארק אולברייטון: "לכבוש את השער הייתה הרגשה שלא תיאמן. זה היה בדיוק כמו שראיתי את זה בחלומות שלי".

שחקני ריאל חוגגים את המהפך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully