וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים לברק אברמוב: "חזור בך מאיומי הטלת הקנסות"

בעלי בני יהודה קיבל מכתב מאלון: "נודע לנו כי איימת בחדר ההלבשה שתטיל קנסות בגין עבירות משמעת, בניגוד לתקנון המנהלת וההתאחדות לכדורגל". מהמועדון נמסר: "הכל נעשה באופן פנימי ובהתאם לכל דין"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ארגון השחקנים שלח היום (רביעי) מכתב לברק אברמוב, הבעלים של בני יהודה, זאת בעקבות מידע לפיו איים על שחקני הקבוצה בהטלת קנסות, בניגוד לתקנון המשמעת. יושב ראש הארגון, ניר אלון, כתב לאברמוב: "נודע לנו כי איימת בחדר ההלבשה כי תטיל על השחקנים קנסות כאלה ואחרים בגין עבירות משמעת, כל זאת בניגוד לתקנון המשמעת האחיד החל על כל הקבוצות ואשר נחתם בין ארגון השחקנים, מנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל. אי לכך ובהתאם לזאת, הינן נדרש לחזור בך מהאיומים בהטלת קנסות".

בהמשך למכתב, ארגון השחקנים מסר כי הוא "מביע תמיהה על התנהלות קבוצה בליגת העל אשר ראשיה פועלים במפורש בניגוד לתקנון המשמעת האחיד. אנו מצפים מהנהלת בני יהודה שתחזור בה באופן מיידי מהצהרותיה ואיומה על השחקנים".

מבני יהודה נמסרה תגובה רשמית: "מועדון הכדורגל, בני יהודה ת"א, מצטער על כך שארגון השחקנים שולח מכתב למועדון ולכלי התקשורת במקביל מבלי לעשות בירור מינימלי של העובדות. מועדון הכדורגל, בני יהודה ת"א, פועל ויפעל תמיד על פי הוראות החוק והינו בעל זכות להחליט על נוהלי המשמעת במועדון. הכל נעשה באופן פנימי ובהתאם לכל דין".

עוד בנושא:

נוסא איגייבור: "דחיתי שתי הצעות הקיץ ובסכומים יפים"
לסיאנה דאו חתם בהפועל אשקלון: "מקווה לתרום מהיכולת שלי לטובת הקבוצה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שהגיע לאברמוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully