וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאסינה דאו חתם: "מקווה לתרום מהיכולת שלי לטובת הפועל אשקלון"

14.9.2016 / 18:26

החלוץ בן ה-19 מחוף השנהב יחזק את הסגל של העולה החדשה. דאו, שחתם לעונה, הוסיף: "שמח להגיע לראשונה לישראל ולשחק באשקלון". היו"ר קסנטיני: "מאמינים כי הקהל יתחבר אליו במהרה"

לירון מולדובן

לאסינה דאו, החלוץ בן ה-19 מחוף השנהב הצטרף היום (רביעי) לשורות קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון. דאו, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת אקטובה הקזחית, חתם לעונה אחת בהפועל אשקלון, באמצעות סוכניו, מאיר ריפמן וטום מור. עם חתימתו אמר לאסינה דאו: "אני שמח להגיע לראשונה לישראל ולשחק בשורות הפועל אשקלון. אני מקווה לתרום מהיכולות שלי לטובת הקבוצה, על מנת להשיג את מטרותיה העונה".

יושב ראש הפועל אשקלון, איתן קסנטיני, הוסיף: "אנו שמחים לצרף את לאסינה דאו לשורות הפועל אשקלון, מדובר בכשרון עולה, בן 19, חלוץ 9 חד ומהיר. אנו מקווים שדאו יביא עימו את היכולות הגבוהות שלו, לטובת הקבוצה ומאמינים כי הקהל של הפועל אשקלון יתחבר אליו מהר מאוד ויהנה מחלוץ רחבה מצוין".

עם הצטרפותו של דאו מכסת הזרים של יובל נעים מונה את דלה איינוגבה, איסומעילה לינגאנה, אנדריי מישצ'נקו ופדרו גלבאן. מירקו אורמוש, שנחת וערך את האימון הראשון שלו באשקלון, צפוי להשלים את הסגל כזר השישי.

עוד בנושא:

הפועל אשקלון: מירקו אורמוש ולאסינה דאו ינחתו הלילה בישראל
הפועל אשקלון: מירקו אורמוש נחת בישראל וערך אימון בכורה בקבוצה

חלוץ הפועל אשקלון לאסינה דאו. דוברות הפועל אשקלון, מערכת וואלה! NEWS
חיזוק לחוד. דאו/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הפועל אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully