וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההודעה של כץ: ניסיון לערוך סולחה בין אלי כהן לאוסידון

13.9.2016 / 9:58

בהנהלת הפועל חיפה שוחחו עם הבעלים והסבירו לו: המצב לא יכול להימשך. מתווך שוחח עם המאמן ונציג הבעלים, שעשויים להיפגש כדי ליישר את ההדורים: "השאלה היא כמה זמן הגיבוי יימשך"

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. קובי אליהו
בהפועל חיפה מנסים להרגיע. כץ/קובי אליהו

יואב כץ הודיע אתמול (שני) כי המאמן אלי כהן ימשיך עד סוף העונה. לאור לקחי עבר, במועדון לא בטוחים שההודעה הזאת מבטיחה את הישארותו של המאמן עד תום העונה, אך נראה כי הבעלים ניסה לייצר מעט שקט לאור הפרסומים בימים האחרונים על הנעשה בתוך המועדון שלו. בינתיים, מתווך שוחח עם אלי כהן ודורון אוסידון במטרה לקיים פגישה בין השניים, לאחריה הם ישימו את המשקעים מאחור. במועדון מעריכים שהשניים יסכימו להיפגש ונראה כי כץ בעצמו יעודד את קיומה.

אתמול שוחחו גורמים בהנהלת הקבוצה עם כץ והסבירו לו כי המצב הנוכחי, במסגרתו קיימת מתיחות בין חברי הנהלה לצוות המקצועי, לא יכול להימשך. מיד לאחר מכן החליט כץ להוציא את ההודעה כדי לתמוך במאמן. "אלי כהן הרגיש שכולם סוגרים עליו. הלחץ מהקהל והעניינים עם ההנהלה לא הוסיפו לו. מאמן חייב להתרכז בכדורגל. כשכץ הבין את זה, ההודעה לא איחרה לבוא. השאלה עכשיו היא כמה זמן הגיבוי הזה יחזיק, לטווח הקצר או לטווח ארוך", סיפרו במועדון.

כהן עצמו עשוי לשנות את ההרכב לקראת המשחק באשדוד. ז'וליו סזאר עשוי לתפוס מקום בקישור האחורי לצד לירן סרדל, ובמקרה כזה יוסי דורה עשוי לרדת לספסל. עדיין לא ברור שלומי ארבייטמן או מהראן לאלה יפתחו בחוד, כשכהן ימשיך במערך שכולל אחד מהשניים, חנן ממן או מקסים פלקושצ'נקו, מאחורי החלוץ. נראה כי רביעיית ההגנה לא תשתנה. השוער פיט פלטהאוזן זוכה לגיבוי מהצוות המקצועי והדבר הובהר לו בשיחה עם המאמן.

עוד בנושא:

המחנאות בהפועל חיפה: מאחורי הקלעים
יואב כץ: "אלי כהן ימשיך עד תום העונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully