וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב קיללו את השחקנים, גוטמן: "מאוכזב מאוד"

12.9.2016 / 22:41

לאחר ההפסד למכבי פ"ת, כ-50 אוהדים חסמו את האוטובוס וצעקו לשחקנים: "תורידו את החולצות". המאמן מתוסכל: "לא עומדים ביעדים". רפואה: "רוצה שהשחקנים יהנו וישחקו כדורגל התקפי"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב המשיכה הערב (שני) את פתיחת העונה המאכזבת שלה עם הפסד 2:0 למכבי פתח תקוה והתדרדרה למקום האחרון בטבלה. החדשות הגרועות אף יותר מבחינת האדומים הן 553 הדקות בהן לא הצליחו למצוא את הרשת, כאשר יחס השערים שלהם עד כה בליגה הוא 3:0. המלאבסים מנגד המשיכו לצבור נקודות והם כבר במקום השלישי, בשוויון נקודות עם המוליכות מכבי תל אביב והפועל באר שבע. הפועל תל אביב תנסה לצאת לדרך חדשה במחזור הבא מול עירוני קרית שמונה, מכבי פתח תקוה תתארח אצל בני סכנין.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה גברה 0:2 על הפועל תל אביב
הפועל באר שבע: ברדה שוב סובל מכאבים במפשעה, לא צפוי לשחק מול אינטר
יואב כץ: "אלי כהן ימשיך עד תום העונה. יש ניצוצות של כדורגל"

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. ברני ארדוב
"ידענו בדיוק מה לעשות". רפואה/ברני ארדוב

בסיום המשחק כ-50 אוהדי הפועל תל אביב חיכו מחוץ לחניית האוטובוסים, קיללו את השחקנים, חסמו את האוטובוס וצעקו להם: "תורידו את החולצות", ו"תתעוררו כבר".

אלי גוטמן אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד. אנחנו עובדים, מנסים ליצור אבל אנחנו לא עומדים בתוצאה וביעדים, זה קשה. אני לא חושב שאף אחד לא יכול לצפות לפתיחה עונה כזו. יש תקופות כאלה, וזו אחת התקופות הפחות נעימות. נצטרך לצאת ממנה".

משחק ההתקפה: "יכול להיות שנשנה את שיטת המשחק או סגנון המשחק. שיחקנו היום עם המרכיבים ההתקפיים הטובים שלנו, אבל התוצאה לא טובה. אני לא חושב שזה עניין של ביטחון, אלא מן תקופה כזו שהפעולות האחרונות שנעשות ברחבה של היריב לא נעשות בצורה פשוטה ויעילה. אנחנו מסתבכים ברחבה ולכן לא מבקיעים שערים".

ההצהרה לגבי הפלייאוף העליון: "אם לא הייתי מאמין בהגעה לפלייאוף העליון לא הייתי מציג את זה. עברתי כבר דברים כאלה בקריירה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן עם העוזר וואליד באדיר. ברני ארדוב
מאוכזב. גוטמן עם באדיר/ברני ארדוב

קובי רפואה: "היה משחק מאוד קשה נגד הקבוצה אולי הכי טקטית בליגה. התכוננו בהתאם וידענו בדיוק מה צריך לעשות. אני שמח שהצלחנו אבל אני רוצה משחק הרבה יותר שוטף, ואני בטוח שנשתפר ונהיה קבוצה הרבה יותר טובה. לא יצאנו מספיק מהר להתקפות, אלה דברים שאנחנו עובדים עליהם. אני רוצה שהשחקנים יהנו וישחקו כדורגל התקפי, זה המוטו שלי. יש לנו מלחמה טובה על ההרכב ואני מאוד מקווה שנמשיך ככה. אמרתי גם בתחילת העונה שצריך לקחת את המועדון צעד או שניים קדימה, אנחנו מסתכלים איך להשתפר ממשחק למשחק".

מבקיע צמד השערים גידי קאניוק: "גם בשנה שעברה פתחתי עם שני שערים בשני המשחקים הראשונים. מה שחשוב זה הניצחון ולא הצמד שלי. אנחנו במגמת שיפור ואני מקווה שזה ייתן דחיפה להמשך. שנה שעברה פתחנו אפילו יותר טוב ואז הגיעה שרשרת הפסדים ומצאנו את עצמנו בפלייאוף התחתון. אני לא יודע מה יהיה אבל רוצים להגיע לפלייאוף העליון. צריכים לשפר את הנעת הכדור והאגרסיביות, יש עוד הרבה לאן להשתפר. אני שמח. אך פעם לא הבקעתי צמד, תודה לאל".

גם קרלוס קוויאר מבסוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully