וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברדה שוב סובל מכאבים במפשעה, לא צפוי לשחק מול אינטר

12.9.2016 / 21:46

באלופה החליטו להוריד מהעומס על הקפטן, שעל פי הערכות לא יעמוד לרשות בכר במשחק מול אינטר בליגה האירופית (חמישי, 22:05). גם מליקסון עדיין לא כשיר לגמרי. אוחנה ימריא עם חבריו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תצא מחר לאיטליה לקראת המשחק מול אינטר במחזור הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית. מי ששוב חש בכאבים במפשעה ונמצא בספק גדול למשחק ביום חמישי הוא אליניב ברדה, וכרגע החליטו בקבוצה להוריד לשחקן את העומס ולהעניק לו מנוחה. החלוץ שסבל מקרע בשריר המפשעה, חזר לפעילות ואף נכנס כמחליף במהלך המשחק מול בני סכנין ביום שבת, כאשר גם היה מעורב באופן ישיר בשער השלישי. לאחר שהכאבים באזור הפציעה גברו בימים האחרונים, הוחלט שהשחקן יחזור לנוח ובשלב זה ההערכה היא כי רוב הסיכויים שברדה לא ישחק ביום חמישי.

מאור מליקסון כן צפוי לצאת עם הקבוצה ובבאר שבע ינסו להכשיר אותו כדי שיעמוד לרשותו של בכר. מליקסון שב כבר בסוף השבוע שעבר לאימונים אך עדיין לא כשיר במאת האחוזים.

מיכאל אוחנה, שאינו יכול להיות בסגל הקבוצה במשחק בשל העובדה שהוחתם אחרי תום מועד רישום השחקנים למפעלים באירופה, ייצא עם הקבוצה לאיטליה וזאת כדי שלא יפסיד אימונים יחד עם סגל השחקנים כחלק מההשתלבות והחיבור שלו לקבוצה. אוחנה ימריא עם יתר השחקנים וייקח חלק פעיל באימונים, כאשר במשחק עצמו הוא יהיה כמובן מחוץ לסגל.

מי שיישאר בארץ הוא מוחמד גדיר, שעדיין לא החל שיקום אחרי ניתוח הבקע בשרירי הבטן שעבר. גדיר הבהיר לאנשי המועדון שהוא חש טוב יותר מבחינת הכאבים ובשבועות הקרובים הוא יחל באימונים ובשיקום כשהתקווה היא שתוך חודש וחצי הוא יהיה כשיר לפעילות.

עוד בנושא:

הראש במשחק נגד יובנטוס: אינטר תעלה הרכב משני נגד הפועל באר שבע
בכר: "גרמנו לסכנין להתעייף". אוחנה: "זה המועדון הגדול בארץ"

מאור מליקסון הפועל באר שבע מול סלטיק. ברני ארדוב
באר שבע מנסה להכשיר אותו לאינטר. מליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully