וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש במשחק נגד יובנטוס: אינטר תעלה הרכב משני נגד הפועל באר שבע

הנראזורי יארחו את האלופה ל"דרבי ד'איטליה" במחזור הבא. איקרדי הזכיר ש"קודם צריך להתרכז בליגה האירופית", אבל דה בור כבר מתכונן ליובה ויעניק מנוחה לכוכבים. אז מי כן ישחק?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע כנראה לא הייתה יכולה לבקש לקבל את אינטר במצב טוב יותר. האלופה הישראלית תתארח אצל הנראזורי ביום חמישי (22:05) למשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל הראש של אנשי אינטר לא ממש מצוי ביריבה הישראלית. איך אמר אמש (ראשון) קשר הקבוצה, ז'ואאו מריו? "אני לא יכול לחכות למשחק נגד יובנטוס בשבוע הבא בסן סירו".

עוד בנושא:

ניצחון בכורה לאינטר; 1:2 על פסקארה בחוץ

ביום ראשון אינטר תארח את יובנטוס ל"דרבי ד'איטליה", אחד המשחקים הגדולים של ארץ המגף, ופרנק דה בור יעניק מנוחה לשחקני הרכב רבים נגד באר שבע כדי שהם יגיעו רעננים. המאמן ההולנדי כבר סופג ביקורות אחרי פתיחת עונה חלשה, אבל יודע שתוצאה טובה נגד יובה תעניק לו ולקבוצה רוח גבית חזקה. באיטליה משוכנעים שהוא מתכונן בכובד ראש למשחק נגד היריבה המרה מטורינו, לא זו מבירת הנגב.

מאורו איקרדי שכבש אתמול צמד ב-1:2 הדרמטי על פסקארה אמר ש"לפני יובנטוס אנחנו צריכים להתרכז במשחק בליגה האירופית", אבל דה בור לא התאפק. ההולנדי אמר: "יובנטוס היא קבוצה גדולה, אבל אנחנו יכולים לגרום לה בעיות. יש לה איכויות גבוהות ואנחנו נהיה צריכים להעלות את הרמה שלנו".

מאמן אינטר, פרנק דה בור. GettyImages
המשחק נגד יובנטוס הרבה יותר חשוב לו. דה בור/GettyImages

הקבוצות האיטלקיות נוהגות להקל ראש במפעל השני בחשיבותו של אופ"א. מאז 1999 לא הגיעה נציגה של ארץ המגף לגמר (אז המפעל עדיין נקרא גביע אופ"א) וההופעה האחרונה של הנראזורי שם, הסתיימה בשמינית הגמר בעונת 2014/15. גם היציעים בסן סירו יהיו רחוקים מלהיות מלאים במשחק ביום חמישי. בשלב הבתים בעונת 2014/15, ממוצע הצופים למשחק בסן סירו עמד על קצת יותר מ-25 אלף.

מי שבוודאות לא ישחקו הם כמובן ז'ואאו מריו, סטבן יובטיץ', ז'ופרה קונדוגביה וגבריאל ברבוסה - שלא נרשמו לליגה האירופית.שחקנים אחרים כאמור יקבלו מנוחה, אבל זה לא אומר שהפועל באר שבע תפגוש קבוצת נוער. בין שחקני הספסל שאמורים לקבל את הצ'אנס נגד באר שבע אפשר למצוא את מרצלו ברוזוביץ', יוטו נגאטומו, אנדראה ראנוקיה פליפה מלו, אדר ורודריגו פלאסיו - כולם שחקנים ברמה גבוהה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully