וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון בכורה לאינטר, טוטי העניק לרומא 2:3 דרמטי

ארבעה ימים לפני באר שבע, הנראזורי השיגו ניצחון בכורה כשאיקרדי השלים צמד בתוספת הזמן וקבע 1:2 על פסקארה. הג'אלורוסי גברו על סמפדוריה במבול, מילאן הפסידה, בכורה חלשה להארט

שחקן רומא פרנצ'סקו טוטי. Paolo Bruno, GettyImages
גם הגשם לא עצר אותו. טוטי/GettyImages, Paolo Bruno

מזג האוויר השפיע היום (ראשון) על המחזור השלישי בליגה האיטלקית, כאשר המשחקים בין רומא לסמפדוריה ובין גנואה לפיורנטינה הופסקו בגלל מבול כבד ותנאי מגרש איומים. באולימפיקו עוד חזרו לשחק, ופרנצ'סקו טוטי הצליח לסדר למארחת 2:3 דרמטי על סמפדוריה. מילאן מעדה עם הפסד ביתי 1:0 לאודינזה, ג'ו הארט טעה והפסיד 2:1 לאטאלנטה בבכורה שלו בשערה של טורינו. אינטר ערכה חזרה גנרלית לבאר שבע עם 1:2 דרמטי בפסקארה.

פסקארה - אינטר 2:1

ארבעה ימים לפני שהיא מארחת את הפועל באר שבע, אינטר חיכתה לתוספת הזמן כדי להשיג ניצחון בכורה בעידן פרנק דה בור. הנראזורי הרבו להחמיץ במשחק החוץ מול הקבוצה העיקשת של מאסימו אודו ובדקה ה-63 נקלעו לפיגור בעקבות שער של המחליף ז'אן כריסטוף באהבק, אבל מאורו איקרדי, מי אם לא הוא, השווה בדקה ה-77 אחרי כדור חופשי של אבר באנגה ודאג למהפך בתוספת הזמן אחרי שידע לנצל בלגן בהגנת פסקארה. העולה החדשה כמעט נמנעה מהפסד ראשון, אבל הטיל של המגן כריסטיאנו ביראגי, בוגר מחלקת הנוער של אינטר, חלף סנטימטרים מהקורה.

סטיפה פריצה שחקן אודינזה (משמאל) חוגג מול מילאן. רויטרס
הדהים בסן סירו. סטיפה פריצה חוגג/רויטרס

מילאן - אודינזה 1:0

אחרי שני משחקים רבי שערים, ב-2:3 על טורינו ובהפסד 4:2 בנאפולי, הרוסונרי חזרו לסן סירו ולא הצליחו לפרוץ את המערך ההגנתי של אודינזה, ששמרה על רשת נקייה בפעם השנייה ברציפות וגם השיגה ניצחון דרמטי. חוסה סוסה פתח לראשונה בהרכב מילאן והפציץ למשקוף, אבל בסופו של דבר שער הניצחון הגיע מן העבר השני, עם בעיטה מהאוויר של סטיפה פריצה בדקה ה-88. אודינזה עם ניצחון ליגה ראשון בסן סירו על מילאן מאז 2007. הרגע המדאיג במשחק היה בדקה ה-52, כאשר לוקה אנטונלי נפגע בהתנגשות ראשים עם גבריאל פאלטה, הורד על אלונקה ופונה לבית החולים.

לוקה אנטונלי שחקן מילאן מורד על אלונקה. רויטרס
פציעה מדאיגה. לוקה אנטונלי/רויטרס

רומא - סמפדוריה 2:3

גם המבול הכבד בעיר הנצח לא עצר את פרנצ'סקו טוטי. הקפטן של רומא העניק ללוצ'יאנו ספאלטי שלוש נקודות חשובות אחרי פיגור ביתי במשחק ל-35 דקות ונעצר במחצית בעקבות מזג האוויר כאשר המחצית השנייה נמשכה 80 דקות. מוחמד סלאח כבש כבר בדקה השמינית עבור רומא, אבל לואיס מוריאל סיפק שוויון מהיר בדקה ה-18 עם בעיטה מופלאה מהאוויר שזיכתה אותו בתשואות אפילו מכיוון טוטי. פאביו קוואליארלה הפך אחרי קרן בדקה ה-41 והבעלים מאסימו פררו שהבטיח לקצץ את שיערו אם הקבוצה תנצח, כבר הכין את המספריים, אבל הקיסר, שעלה במחצית השנייה נכנס לפעולה. טוטי סידר למחליף נוסף, אדין דז'קו, שער שוויון שקבע 2:2 בדקה ה-61. עמוק בתוספת הזמן טוטי קיבל הזדמנות להכריע את המפגש ועם פנדל מדויק הרשית בליגה לראשונה מאז אפריל.

המשחק בין רומא לבין סמפדוריה מופסק. GettyImages
המשחק באולימפיקו חודש/GettyImages

גנואה - פיורנטינה 0:0 (הופסק בדקה ה-28)

מזג האוויר השפיע גם על המשחק במראסי, לשם הגיע פאולו סוזה עם קבוצתו פיורנטינה. הקבוצות העבירו 28 דקות על כר הדשא, עד שזה התמלא שלוליות והפך את המשימה לבלתי אפשרית, במיוחד כשהמבול רק התחזק. המפגש הזה נדחה ויחודש במועד אחר.

שוער טורינו ג'ו הארט. GettyImages
קיווה לבכורה קצת יותר מוצלחת. ג'ו הארט/GettyImages

אטאלנטה - טורינו 1:2

בכורה מאכזבת לג'ו הארט בסרייה A. טורינו עלתה ליתרון עם כדור חופשי נפלא של הספרדי יאגו פאלקה בדקה ה-54, אבל בחלוף שתי דקות השוער האנגלי הדף רע את כדור הקרן ואפשר לאנדראה מאסיילו להשוות עבור אטאלנטה. המארחת לא נעצרה כאן והשלימה מהפך עם פנדל של פרנק קסייה בדקה ה-82 כדי להשיג שלוש נקודות ראשונות. טורינו נתקעה על שלוש משלה.

משחקים נוספים:

קייבו - לאציו 1:1
לקייבו: אלסנדרו גאמבריני (51). ללאציו: סטפן דה פריי (54)

בולוניה - קליארי 1:2
לבולוניה: סימונה ורדי (23), פדריקו די פרנצ'סקו (74). לקליארי: ברונו אלבש (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully