וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "גרמנו לסכנין להתעייף". אוחנה: "זה המועדון הגדול בארץ"

10.9.2016 / 22:14

הפועל באר שבע הביסה את סכנין 0:3 בזכות הצגה במחצית השנייה. אוחנה שערך בכורה: "חוויה גדולה, זו זכות לשחק ליד השחקנים האלו". אבוקסיס: "לא היינו מספיק חדים במתפרצות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע קיבלו בסיפוק רב את ה-0:3 החלק על בני סכנין הערב (שבת) באצטדיון טרנר. האלופה התקשתה במשך המחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:0, אבל במחצית השנייה כבר מצאה נתיב לרחבה ולרשת. לקבוצה מבירת הנגב אין הרבה זמן לנוח – בהמשך השבוע היא תמריא לאיטליה וביום חמישי תתארח אצל אינטר במחזור הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"אינטר ביום חמישי? לפני כל משחק אנחנו מתרגשים". בכר/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, סיכם: "המחצית השנייה הייתה יותר טובה מהראשונה כי היינו יותר תכליתיים. שיחקנו מול קבוצה מאומנת וטקטית ומצאנו את הפתרונות. הכרענו בעבר משחקים במחצית השנייה, אתה גורם לקבוצות להתעייף ומגיע ליותר מצבים. בשנה שעברה יכולנו להפסיד את האליפות על הפרש שערים - אמנם אנחנו בתחילת העונה, אבל חשוב לנו להמשיך ולתקוף גם כשמובילים. אינטר ביום חמישי? לפני כל משחק אנחנו מתרגשים, גם היום. נבוא לסן סירו ונעשה הכי טוב שאפשר כדי לבוא ולנצח".

מיכאל אוחנה שנרכש באמצע השבוע ממ.ס אשדוד, פתח בהרכב ושיחק 70. בסיום הוא אמר: "חוויה מדהימה, קהל מדהים, קבוצה מדהימה. בטח שיש התרגשות, אני שמח שאני בהפועל באר שבע. היו הרבה שיקולים בהגעה לפה - זה המועדון הכי גדול בארץ וזה אתגר עבורי לשחק פה. זו זכות לשחק עם שחקנים גדולים, המאבק על מקום בהרכב? נקווה שלברק יהיה כאב ראש חיובי".

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, אמר: "למען האמת, היו להם מצבים טובים גם במחצית הראשונה, במשחק כזה אתה צריך לעשות את ההבדל בחצאי מצבים. פעמיים לא היינו טובים במסירה האחרונה, גם ב-0:1 היה לנו מצב מצוין להשוות, היינו צריכים להוציא מהם יותר. במשחקים כאן בשנה שעברה היינו יותר מדויקים וקטלניים והיום לא היינו מספיק חדים במסירה האחרונה. השחקנים החדשים בסדר גמור, מאוד אהבתי את ניר לקס שנראה טוב אחרי שניים-שלושה אימונים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה את בני סכנין 0:3

לכתבה המלאה
וואקמה ובוזגלו חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully