וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "יש לנו קבוצה חזקה, אפשר לזכות שוב בליגת האלופות"

רגע לפני שליגת האלופות חוזרת, מלך שערי המפעל התראיין לאתר אופ"א: "שום דבר לא קל בחיים, אבל אני חושב חיובי". על היריבות בבית: "יהיה מרגש לחזור לליסבון, דורטמונד היא קבוצה קשה מאוד"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על אוסאסונה

חיכינו וחיכינו וביום שלישי תצא לדרך עונה חדשה בליגת האלופות. הפועל באר שבע אומנם לא תהיה שם, אך כל הגדולות של היבשת כן ורגע לפני שיוצאים לדרך, באתר אופ"א ערכו ריאיון עם כריסטיאנו רונאלדו, מלך שערי המפעל בכל הזמנים.

רונאלדו התייחס למפגש המחודש עם ריאל מדריד מול ספורטינג ליסבון, קבוצת נעוריו ואמר: "זה משחק מיוחד, זו קבוצה מיוחדת. רציתי להיות מוגרל נגדם שוב משום שאני חושב שהם קבוצה טובה, וזה יהיה עוד רגע מיוחד בחיי. שיחקתי כבר נגדם במדי מנצ'סטר יונייטד וזו פריבילגיה בשבילי לשחק בפורטוגל".

עוד בנושא:

סוארס ומסי יפתחו מול סלטיק, לואיס אנריקה: "ההפסד לאלאבס באשמתי"
דיווח: רובן בראחה מועמד להחליף את פאקו בוולנסיה

כריסטיאנו רונאלדו זוכה בשחקן השנה של אופ"א. רויטרס
המסע להגנה על התואר מתחיל. רונאלדו/רויטרס

על בורוסיה דורטמונד ולגיה ורשה, שתי היריבות הנוספות של ריאל מדריד: "דורטמונד תמיד קבוצה קשה. שיחקנו נגדם במפעל הזה בעבר והפסדנו. אנחנו יודעים שזו קבוצה מאוד חזקה במיוחד באצטדיון הביתי שלה ויש לה אוהדים נהדרים. את לגיה אני לא מכיר וזו תהיה חוויה חדשה עבורי".

CR7 התייחס לאפשרות שקבוצתו תשמור על התואר בו זכתה בעונה החולפת ואמר: "זה אתגר גדול, אני חושב שלריאל מדריד יש הזדמנות לזכות בתואר הזה שוב. אנחנו יודעים שזה יהיה מאוד קשה, אבל שום דבר לא קל ואנחנו ננסה. אני חושב חיובי".

על הזכייה בתארים עם ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל ב-2016, אמר רונאלדו: "במונחים של תארים זו הייתה השנה הטובה בקריירה שלי. אחרי שזכינו בליגת האלופות, לזכות גם ביורו זה חלום עבורי. זו עונה מושלמת גם מבחינה קולקטיבית וגם מבחינה אינדיבידואלית משום שהייתי מלך השערים בליגת האלופות וזכינו בתארים הכי גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully