וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס ומסי יפתחו מול סלטיק, לואיס אנריקה: "ההפסד לאלאבס באשמתי"

מאמן ברצלונה מתכנן מהפכה בהרכב לקראת המפגש מול קבוצתו של ניר ביטון בליגת האלופות. גם אינייסטה יפתח, רביעיית ההגנה תוחלף. וגם: הנתון שבו מאפיל סוארס על מסי ורונאלדו

one

בווידאו: תקציר ההפסד של ברצלונה מול אלאבס

לואיס אנריקה סופג לא מעט ביקורות מאז ההפסד המדהים של ברצלונה ביום שבת 2:1 מול אלאבס. המאמן עלה בהרכב משני כמעט לחלוטין מול העולה החדשה, אך בספרד טוענים שהרכב האלופה יעבור מהפכה במשחק מול סלטיק של ניר ביטון ביום שלישי במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.

המאמן מתכוון להחליף את כל חוליית ההגנה שלו, כאשר ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי, ג'ורדי אלבה וסרג'י רוברטו יחליפו את לוקא דין, ז'רמי מתיו, חאבייר מסצ'ראנו ואלש וידאל שהיו חלשים מול העולה החדשה. אנדרס אינייסטה יחזור לקישור במקום דניס סוארס בעוד שליאונל מסי ולואיס סוארס, שעלו כמחליפים ביום שבת, יפתחו בחוד לצידו של ניימאר כשפאקו אלקאסר וארדה טוראן יירדו לספסל.

חלוץ ברצלונה לואיס סוארס. GettyImages
פתיחה יותר טובה משל מסי ורונאלדו. לואיס סוארס/GettyImages

המאמן ניסה להסביר את מה שקרה במחזור הליגה האחרון ואמר: "היינו מאוד שבירים בהגנה. הגול השני של אלאבס מאוד פגע בנו משום שהוא חשף את החולשות בהגנה שלנו. לא הגיע לנו לנצח ותיקו היה הכי טוב שהיינו יכולים להוציא".

המאמן התייחס לשינויים הרבים שערך בהרכב ואמר: "אני אחראי להפסד ואני מקבל את האחריות עליו. כל דבר רע שקורה בקבוצה הוא באשמתי. העונה אנחנו רוצים ליצור משהו ביחד, לא רק עם 11 שחקנים. יש הרבה מה לתקן, אבל אפשר לסלוח על ההפסד הזה. אלאבס עשתה עבודה נהדרת".

ובינתיים, בספרד נותנים נתון מעניין על לואיס סוארס, החלוץ האורוגוואי הפורה של ברצלונה. סוארס, שעלה מהספסל במשחק ההפסד מול אלאבס, רשם את משחקו המאה במדי ברצלונה. מאז שהצטרף לקבוצה ב-2014 תמורת 75 מיליון ליש"ט מליברפול, סוארס כבש 88 שערים ובישל 43 נוספים בכל המסגרות. סוארס אומנם כבש פחות שערים מרונאלדו ב-100 משחקיו הראשונים (95 לפורטוגלי), אך היה אחראי ל-131 שערים, שבעה יותר מרונאלדו. האם האורוגוואי צריך להיספר בנשימה אחת עם השניים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully