וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שגיב יחזקאל מחוץ לסגל למשחק נגד בית"ר ירושלים

11.9.2016 / 11:58

החלוץ שנרכש מהפועל תל אביב לא נכלל ברשימה שפרסם שוטה ארבלדזה, אבל במועדון אמרו: "הוא יהיה המחליף של טל בן חיים וישחק הרבה גם העונה". המאמן עשוי להעדיף את איגייבור על אלברמן

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: אוהד פיטר

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה זימן 19 שחקנים להתכנסות הקבוצה לפני הצהריים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים הערב בנתניה (ראשון, 20:45, ספורט 5). מלבד איתן טיבי שעדיין לא החלים לגמרי מהפציעה בשרירי המפשעה זכר למשחק מול איטליה בשבוע שעבר, גם חלוץ הרכש הטרי שגיב יחזקאל לא יהיה בסגל למשחק.

לארבלדזה הולך להיות כאב ראש גדול לפני כל משחק מאחר שסגל השחקנים של מכבי תל אביב עמוס מאוד. בנוסף לטיבי ויחזקאל, גם אליאל פרץ שהצטיין במשחק האחרון של הנבחרת האולימפית לא יהיה בסגל ולידו ביציע יישב גם יובל שפונגין. בנוסף לכל הארבעה, ינופה כאמור שחקן נוסף לפני המשחק מבין ה-19 שהוזמנו. זה עשוי להיות עומרי בן הרוש, שלא נכלל בסגל מכבי תל אביב גם במשחק הקודם באשדוד. אברלדזה מתלבט בנוגע להרכב ועשוי להעדיף את נוסא איגייבור על פני גל אלברמן בקישור.

באשר ליחזקאל, היה מי שאמר במכבי תל אביב: "שגיב יחזקאל נקנה להרבה שנים במכבי תל אביב. למעשה, אחת הסיבות שהוא נרכש הייתה המחשבה שבעוד שנה הוא יחליף את טל בן חיים. אחרי שהמועדון סירב למכור את בן חיים לגרנאדה, יש סוג של הבנות בין הצדדים שאם תגיע בקיץ הבא הצעה לבן חיים והוא ירצה לצאת לאירופה בגיל 28, מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו. שגיב יחזקאל אמור להיות המחליף של בן חיים בשנים הבאות אבל ברור שהוא ישחק לא מעט גם העונה".

עוד בנושא

שגיב יחזקאל באימון מכבי תל אביב. מור שאולי
הערב רק ביציע. יחזקאל/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully